ون زوج جوان که تبدیل به هتلی همه چیز تمام شد

0

یک زوج انگلیسی که تصمیم گرفته بودند با خرید یک ون و تبدیل آن به هتلی کوچک رویای سفر به اروپا را حقیقی کنند، با شیوع ویروس کرونا ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زوج انگلیسی اهل شهر بزرگ و قدیمی یورکشایر، با خرج ۲۳ هزار دلار، ماشین ون خود را تبدیل به یک هتل کوچک همه چیز تمام کردند تا با آن به سفر‌های اروپایی بروند.

سارا ۲۸ ساله و همسرش رابرت ۳۹ ساله پیش از شیوع کرونا، این ون را خریداری و مقدار زیادی پول را هزینه نوسازی آن کرده بودند. این هتل متحرک کوچک با استفاده از انرژی خورشیدی، مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، عایق بندی، سیم کشی و دارای سرویس حمام و دستشویی، آشپزخانه و وسایل آن، صندلی و تخت خواب است و می‌توان گفت چیزی از یک هتل واقعی کم ندارد.

تبدیل ون به هتلی زیبا

این زوج که شغل اصلی آن‌ها کشاورزی است به دلیل اینکه شرایط برنامه ریزی برای تعطیلات را نداشته و همیشه تعطیلی‎های پیش آمده را از دست می‎داده‌اند، تصمیم گرفتند با خرید این ون، بدون رزرو هتل و انجام هماهنگی‎های لازم، هروقت که خواستند دل به جاده زده و با تمام امکانات به سفر بروند.

تبدیل ون به هتلی زیبا

آن‌ها که سال گذشته با داشتن چنین تصوراتی اقدام به این کار کرده بودند اکنون ماه‌هاست به دلیل شیوع کرونا نتوانسته‌اند رویاهای خود را حقیقی کنند و فقط به سفرها و تفریح‌های داخلی پرداخته‌اند اما امیدوارند هر چه زودتر با از بین رفتن کرونا به سفرهای بین المللی رفته و از کشورهایی چون فرانسه، اسپانیا و کرواسی دیدن کنند. 

تبدیل ون به هتلی زیبا

تبدیل ون به هتلی همه چی تمام

تبدیل ون به هتلی همه چی تمام

/

تبدیل ون به هتلی همه چی تمام

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید