خبر مهم برای متقاضیان بیمه بیکاری/ جزئیات ثبت نام اعلام شد+ شرایط و مدارک مورد نیاز

0

فرم ثبت نام بیمه بیکاری، یک فرم کامل در زمینه ثبت درخواست برای بیمه بیکاری است. لذا افرادی که قصد ثبت نام در بیمه بیکاری را دارند، بایدبه سایت جامع روابط کار وارد شوند و فرم بیمه بیکاری را پرکنند.

به گزارش نبض‌بیمه، افرادی که قصد دریافت بیمه بیکاری را دارند، باید به سامانه جامع روابط کار وارد شوند و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، فرم ثبت نام بیمه بیکاری خود را تکمیل نمایند. فرم ثبت نام بیمه بیکاری باید به صورت الکترونیکی و غیر حضوری در این سامانه تکمیل و ارسال شود.

در مرحله اول احراز هویت از طریق مراجعه حضوری به کاریابی ها غیر دولتی منتخب بیمه بیکاری یا دفاتر پیشخوان دولت و یا به صورت آنلاین از طریق سامانه جامع روابط کار به نشانی www.prkar.mcls.gov.ir و سپس دریافت نام کاربری و رمز عبور از طریق پیامک.

در مرحله بعدی در صورت اخراج کارگر بدون قرارداد کار و یا اخراج کارگر در اثنا قرارداد کار می بایست, فرم دادخواست اولیه پر شود.

دادنامه قطعی مراجع حل اختلاف کار و مدارک قطعیت رای مراجع مذکور

در مرحله آخر و بعد از اعلام تاریخ بیکاری از تاریخ ثبت درخواست تا تاریخ بیکاری بیشتر از گذشته می بایست رای هیإت حل اختلاف اداره کار محل کارگراه خود را جهت نمودن تاخیر بیش از 30روز در قسمت مربوط بارگذاری نمایند.

منبع: تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید