راهبردهای جدید بیمه مركزی از سال جدید با جدیت دنبال می شود

0

هم افزایی مدیران و تصمیم سازان به افزایش روند تحولی و گسترش صنعت بیمه منتهی خواهد شد.

به گزارش نبض‌بیمه، دکتر علی استادهاشمی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تاکید بر بهره گیری از فرصت های این ماه برای ارتقای سطح معنوی و مراتب اخلاقی و روحی، اظهار داشت: تقویت ارتباطات درون سازمانی، پیش نیاز تعاملات فرادستگاهی است که استمرار آن رشد ضریب نفوذ بیمه و تحول در این صنعت را به دنبال خواهد داشت.
رئیس کل بیمه مرکزی با برشمردن ابعاد گوناگون نیروی انسانی از ابزار آموزش به عنوان موتور محرکه صنعت بیمه نام برد و تصریح کرد: فرایند ترویج فرهنگ گفتگوی بیمه ای و صیانت از سرمایه های انسانی از مسیر آموزش و نوآوری عبور می کند.
وی با ابراز خرسندی از نقطه نظرات سازنده مدیران ارشد بیمه مرکزی، گزارش همکاران را دلگرم کننده و توسعه گرایانه توصیف کرد و گفت: با الزام برنامه عملیاتی، تقویت زنجیره مدیریتی و ساختار جدید سازمانی متناسب با راهبردهای نهادناظر صنعت بیمه، شرایط مطلوب تری حاکم خواهد شد.
شایان ذکر است رییس کل بیمه مرکزی در این نشست در خصوص موضوعاتی نظیر: ضرورت ایجاد فضای بانشاط، ارتقای سطح انگیزه کارکنان، آموزش های کاربردی و مسائل روز صنعت بیمه سخن گفت.
گفتنی است در این نشست، اعضای هیات عامل، مدیران کل و روسای دفاتر نهادناظر صنعت بیمه ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید