افزایش ۷۸ درصدی سرمایه‌گذاری صندوق بیمه کشاورزان‌‌ در دولت سیزدهم

0

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به رشد دارایی‌های این صندوق گفت: در دولت سیزدهم حدود ۷۸ درصد سرمایه‌گذاری را در صندوق افزایش داده‌ایم.

به گزارش نبض‌بیمه، بیت‌الله برقراری؛ مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر در همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور  زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بهره‌وری حلقه گم‌شده اقتصاد است. هر جا بهره‌وری باشد حتما کارآمدی نیز وجود خواهد داشت. سطوح مختلف بهره‌وری در همه حوزه‌ها وجود دارد و مهم‌ترین آن بهره‌وری سازمانی است. آن چیزی که بهره‌وری را محقق می‌کند برنامه راهبردی است.

وی با تاکید بر اینکه روستائیان، کشاورزان و عشایر در کشور مولد هستند، افزود: برای برون‌رفت از مشکلات باید برنامه راهبردی مبتنی بر علم داشت. یکی از مشکلات و چالش‌های موجود در کشور مشکلات صندوق‌های بازنشستگی است.

برقراری ادامه داد: عدم تعادل منابع و مصارف از بزرگ‌ترین چالش‌های صندوق‌های بازنشستگی است. اگر محاسبات بیمه‌ای نباشد هر حرکتی با شکست مواجه می‌شود. صندوق بیمه روستائیان، عشایر و کشاورزان وارد بنگاه‌داری نشده است.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر تصریح کرد: بررسی نقدینگی صندوق، خرید و فروش به موقع و اقدام به موقع موجب رشد دارایی‌های صندوق شد. در دولت سیزدهم حدود 78 درصد سرمایه‌گذاری را در صندوق افزایش داده‌ایم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این صندوق افزود: 45 اقدام در این صندوق انجام شده که مهمترین آن جذب 800 هزار بیمه شده جدید است که موجب جلوگیری از تورم می‌شود. با اصلاحات انجام شده، اراده و افزایش بهره‌وری توانستیم در چند ماهه اول سود‌های خوبی را کسب کنیم.

مدیرعامل بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر تصریح کرد: مردم‌ سپاری یکی از اولویت‌های مهم صندوق است. حدود 6 هزار نفر در سراسر کشور برای صندوق کار می‌کنند. در حوزه سرمایه‌گذاری معتقدیم که باید مبتنی بر سیاست‌های دولت حرکت کرد.

برقراری اظهار کرد: بعد از تامین اجتماعی بزرگترین بیمه در کشور هستیم. با اجرای طرح جوانی جمعیت  500 هزار نفر به بیمه‌شدگان ما اضافه خواهد شد و تعداد کلی بیمه‌شدگان صندوق ما از 3 میلیون نفر عبور خواهد کرد.

منبع: تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید