مدیرعامل جدید بیمه دی معرفی شد

0

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بیمه دی با حضور معاون رئیس جمهور و ریاست عالیه‌ی بنیاد شهید و امورایثارگران، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، معاونین و مدیران ستادی بنیاد شهید، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، مدیرعامل بانک دی و گروه مالی دی و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ج.ا.ا برگزار شد.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه دی، در این مراسم که روز دوشنبه 22 اسفندماه 1401 و همزمان با روز شهید و سالگرد تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام راحل (ره)، در محل بیمه دی برگزار شد، ضمن تجلیل از زحمات مهندس کشاورز، آقای دکتر موهبتی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

در این مراسم، آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات ارزنده‌ی آقای مهندس کشاورز، تکریم خانواده‌ی معزز شهداء و ایثارگران را نقطه‌ی هدف و وظیفه‌ی اصلی تمامی ارکان و اجزاء بنیاد شهید قلمداد نموده و تغییرات مدیریتی در شرکت‌های تابعه و مرتبط با این نهاد را، در راستای خدمت‌دهی هرچه بهتر و بیشتر به این قشر معظم برشمرد. وی سطح انتظارات از بیمه دی در خصوص وضعیت درمانی خانواده معظم شهداء و ایثارگران را بالا توصیف نموده و بیان داشت؛ بیمه دی در مدیریت جدید، با اصلاح و بهبود امور درمانی به این سطح از انتظارات و توقعات پاسخ مطلوب دهد. دکتر قاضی زاده هاشمی همچنین اظهار امیدواری کرد؛ بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی و بیمه‌ی جنرال، تا اندازه‌ای رشد و گسترش یابد که قرارداد درمانی ایثارگری، از جمله قرارداهای کوچک این شرکت باشد. چرا که با توجه به سهامداری خانواده‌ی معزز شهداء و ایثارگران در بیمه دی، هرگونه ارتقاء این شرکت، موجب بهبود شرایط، به ویژه وضعیت درمانی ایشان خواهد شد.

دکتر قاضی زاده: بیمه دی در مدیریت جدید، با اصلاح و بهبود امور درمانی به انتظارات و توقعات، پاسخ مطلوب دهد.

آقای دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز که در این مراسم حضور داشت، با اشاره به دغدغه‌ی ایثارگران در دریافت مطلوب خدمات درمانی، تأکید نمود؛ امروزه بیمه دی در میان مردم و لایه‌های حاکمیتی، به عنوان نهادی شناخته شده که عهده‌دار درمان خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران است. وی همچنین نقش مجلس شورای اسلامی در حمایت از بیمه درمان ایثارگری را کلیدی تلقی نموده و بیان داشت؛ با وجود تمامی مشکلات، ضروری است این خدمتگزاری تداوم داشته و شرایط درمانی جامعه‌ی معظم ایثارگری، روند بهینه و مطلوب‌تری به خود گیرد که امید است با حضور آقای موهبتی به عنوان مدیرعامل جدید بیمه دی، این امر محقق گردد.

دکتر شهریاری: مجلس شورای اسلامی از بیمه درمان ایثارگری حمایت می‌کند

در ادامه‌ی این مراسم، آقای دکتر بنیادی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ج.ا.ا با اشاره به آن‌که بیمه دی در طول مدیریت آقای کشاورز توانست خود را در میان شرکت‌های برتر بیمه‌ای کشور قرار دهد، ورود این شرکت به حوزه‌های کسب و کار دیجیتال و خلق فرآیندهای  نوین در عملیات بیمه‌گری را، از نقاط قوت مدیریتی ایشان دانسته و ابراز امیدواری نمود؛ با توجه به سوابق مدیریتی آقای دکتر موهبتی، شرکت بیمه دی، موفقیتی روزافزون و بیش از گذشته را، شاهد باشد.

در این مراسم مهندس کشاورز نیز، ضمن قدردانی از مدیران و همکارانی که وی را طی مدت تصدی‌گری در سمت مدیرعاملی یاری دادند، حضور آقای دکتر موهبتی در بیمه دی را، مغتنم و گامی رو به جلو برای این شرکت قلمداد نموده و اظهار امیدواری کرد؛ با حضور ایشان به عنوان یکی از مدیران عالی رتبه‌ی کشور، بیمه دی در پیمودن مسیر رشد و تعالی خود همچون گذشته، مفتخر به ارزش‌آفرینی در صنعت بیمه باشد.

در خاتمه‌ی این مراسم، دکتر موهبتی نیز، بیمه دی را به دلیل دارا بودن نیروی انسانی جوان و متخصص و نیز کسب دست‌آوردهای ارزشمند، شایسته‌ی تحسین دانسته و آن را به سبب ارتباط با خانواده‌‌ی معظم شهدا و ایثارگران، نقطه‌ای کم نظیر در خدمتگزاری دانست. وی افزود؛ تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ صورت گرفته توسط مهندس کشاورز و همکاران ایشان، از بیمه دی، شرکتی حرفه‌ای و رو به آینده ساخته که امیدوارم با استمرار خدمت‌دهی، خوشنامی این شرکت در میان جامعه‌ی‌ هدف، مشتریان و بیمه‌گزاران حفظ گردد.

شایان ذکر است،از سوابق آقای موهبتی می توان به؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، معاون اداری، مالی، حقوقی و امور مجلس وزارت رفاه و تأمین اجتماعی، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور، رئیس مجمع شرکت آتیه سازان حافظ اشاره نمود.

روابط عمومی بیمه دی، ضمن آرزوی موفقیت برای آقای مهندس کشاورز در دیگر مراحل و مقاطع زندگی، این انتصاب شایسته را به آقای دکتر موهبتی و همکاران شرکت بیمه دی تبریک می‌گوید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید