جشنواره همیار بیمه ملت برندگان خود را شناخت

0

با برگزاری قرعه‌کشی جشنواره همیار بیمه ملت، برندگان دور اول این جشنواره مشخص شدند.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، جشنواره همیار که با هدف ارتقای توانمندی فروش نمایندگان، بهبود وضعیت سبد پرتفوی شرکت و افزایش سهم فروش خرده‌فروشی بیمه‌نامه‌های مهندسی، باربری، مسئولیت، عمر و حادثه و آتش‎سوزی از ابتدای شهریور آغاز شده است، برندگان دور اول خود را شناخت.

در قرعه‌کشی این جشنواره که در مرکز همایش‌های بیمه ملت برگزار شد، 6 بیمه‌گزار حقیقی که از بین رشته‌های بیمه‌ای، در ماه‌های شهریور و مهر بیمه‌نامه خریداری کرده‌اند، مشخص شد.

ستاره آقاخانی پروین در رشته آتش‌سوزی واحدهای مسکونی، برنده وجه نقد، لفته مقدم در رشته حوادث انفرادی، برنده بن خرید بیمه‌نامه و مهشاد اشرف‌پور در رشته حوادث مسافرتی، برنده بن خرید بیمه زندگی، در قرعه‌کشی شهریور ماه بودند و جعفر عثمانی اصل در رشته مسئولیت، برنده وجه نقد، قاسم مدنی نقابی در رشته مسئولیت، برنده بن خرید بیمه‌نامه و الیزا مرادی سیدآباد نیز در رشته حوادث مسافرتی، برنده خرید بیمه زندگی در قرعه‌کشی مهر ماه شدند.

جشنواره همیار بیمه ملت، از اول شهریور ماه آغاز شده است و تا پایان آذر ماه ادامه دارد و برندگان این جشنواره نیز در 2 بازه زمانی2 ماهه معرفی می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید