کدام بازنشستگان وام ۷ میلیونی دریافت می‌کنند؟

0

میرهاشم موسوی گفت: ۲۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه علاوه بر میزان وام مصوب امسال، برای بازنشستگان استان در نظر گرفتیم که با اعتبار جدید اختصاص یافته، تمام بازنشستگان متقاضی وام ۷ میلیونی قرض‌الحسنه می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و این سازمان در سه حوزه بیمه‌ای درمانی و اقتصادی حضور موثر و فعالی در جامعه دارد.

موسوی با اشاره به خدمات ارزشمندی که در حوزه بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: فعالیت این سازمان در حوزه اقتصادی که از محل منابع متعلق به کارگران و بازنشستگان ارائه می‌شود، سهم بالایی از اقتصاد ملی و تولید را به خود اختصاص داده است که علیرغم شرایط سخت حاکم بر اوضاع اقتصادی، امیدواریم بتوانیم در بخش‌هایی که ماموریت داریم وضعیت مردم را بهتر از قبل کنیم.

وی در پایان افزود: بنا داریم همانند رئیس‌جمهوری محترم که به صورت عملیاتی در صحنه حضور دارند، به استان‌ها سفر کنیم و مسائل را در هر استان بررسی و برطرف کنیم. در سفر به استان‌ها پس از احصاء مشکلات در شورای اداری استان تصمیمات خوبی برای برطرف شدن مشکلات اتخاذ شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید