بررسی شاخص سبز صنعت بیمه از خرداد امسال تاکنون

0

بررسی معاملات امروز صنعت بیمه و بازنشسته از رشد 320.33 واحد رشد معادل(0.52) درصد در ارتفاع 62هزار و 386 واحدی قرار گرفت و توانست بخشی از عقب نشینی دو روز نخست هفته را جبران کند.

 

به گزارش نبض بیمه، ارزش معاملات صنعت بیمه بیش از 481 میلیارد ریال بود که ناشی از داد و ستد بیش از 241.541 میلیون سهم طی 7739 نوبت معاملاتی بود.

همچنین امروز در حالی که بیمه ملت با صف خرید بیش از 130 میلیونی در پایان معاملات در راس نمادهای با بیشترین افزایش قیمت در بازار سرمایه بود، بیمه البرز نیز در رتبه 6 نمادهای با بیشترین کاهش قیمت قرار گرفت.

همانگونه که در نمودار زیر مشاهده می کنید، شاخص صنعت بیمه که در روزهای ابتدایی خرداد، در کف خود قرار داشته، از آن زمان تاکنون در روند صعودی قرار گرفته است.

در معاملات امروز نمادهای بیمه البرز(البرز)، بیمه کوثر(کوثر)،بیمه دی(ودی)،بیمه پاسارگاد(بپاس)،بیمه سامان(بساما) و بیمه ما(ما) قرمزپوش بودند و در مقابل نمادهای بیمه نوین(نوین)،بیمه ملت(ملت)، بیمه دانا(دانا)،بیمه تجارت نو(بنو)، بیمه اتکایی ایرانیان(اتکای)،بیمه معلم(ومعلم)، بیمه زندگی خاورمیانه(بخاور) و بیمه پارسیان(پارسیان) سبزپوش بودند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید