تنها نماد صنعت بیمه در معاملات امروز بازار سرمایه

0

نبض بیمه،در معاملات امروز،تنها یک نماد بیمه ای سبزپوش بود و سایر نمادهای صنعت بیمه چه در بازارهای اصلی بورس و فرابورس و بازار پایه قرمزپوش بودند.

شاخص کل بورس تهران با عقب نشنینی 6771 واحدی به ارتفاع یک میلیون و 171 هزار واحدی برگشت که ارزش معاملات بیش از 1831 میلیارد تومان بود.

بر اساس این گزارش ارزش معاملات این صنعت تا بدین لحظه 5.9 میلیارد ریال بود که ناشی از دست به دست شدن بیش از 9.688 سهم طی 593 نوبت معاملاتی بود و  تنها نماد بیمه تکایی ایرانیان(اتکای)سبزپوش بود و سایر نمادهای این صنعت رخت قرمز بر تن داشتند.

همچنین شاخص صنعت بیمه و بازنشسته با کاهش(0.39) درصدی معادل 241.18 واحد به سطح 62 هزار و 224 واحدی رسید.

سودسازترین های امروز بورس تهران

شسپا،نمرینو،شبهرن،چکاوه،غپاک،برکت،ثامید

زیانده ترین های امروز بورس تهران

وتجارت، سغرب، وبملت، فملی، سفارس، وپاسار، شپنا

رفت و آمدها

نماد معاملاتی شركت لوله‌وماشین‌سازی‌ایران‌ (فلوله1)، مبین انرژی خلیج فارس (مبین1)، دشت‌ مرغاب‌ (غدشت1)، تامین سرمایه نوین (تنوین1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شدند.

نماد معاملاتی شركت های صنایع ریخته گری ایران(خریخت)، بهساز كاشانه تهران(ثبهساز) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف ، دشت مرغاب(غدشت)، مبین انرژی خلیج فارس(مبین) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب ، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.

نماد معاملاتی شركت های شهد(قشهد)،فنرسازی خاور(خفنر)، حق تقدم استفاده نشده شركت رادیاتور ایران(ختورح)،حق تقدم شركت گلتاش(شگلح) با توجه به عدم كشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مكانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.

نماد معاملاتی شركت ایران‌ مرینوس‌ (نمرینو1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، با وقفه مواجه شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید