۳۵۰۰ تاکسیران بالای ۷۰ سال شناسایی و بیمه شدند

0

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ راننده تاکسی بالای ۷۰ سال که در طرح بیمه تکمیلی تاکسیرانان ثبت نام نکرده بودند، را شناسایی و بیمه کردیم.

به گزارش نبض‌بیمه، شادی مالکی از ارتقای خدمات رفاهی به تاکسیرانان خبر داد و گفت: با شناسایی تاکسیرانان بالای 70 سال که در طرح بیمه تکمیلی ثبت نام نکرده‌اند، اقدام به بیمه آنها کردیم.

وی افزود: در این راستا 3 هزار و 500 راننده تاکسی بالای 70 سال که در طرح بیمه تکمیلی تاکسیرانان ثبت نام نکرده بودند، را شناسایی کردیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: ارتقای سطح سلامت تاکسیرانان و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در شهرداری برای ارائه خدمات درمانی مطلوب از اولویت‌های تاکسیرانی است که این مهم با همکاری شرکت شهر سالم انجام می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: سازمان با شناسایی تاکسیرانان بالای 70 سال که در زمان ثبت‌نام موفق به ثبت بیمه درمان تکمیلی نشده‌اند، اقدام کرده و این افراد را به شرکت شهر سالم شهرداری معرفی کرد‌.

مالکی خاطرنشان کرد: افراد فوق می‌توانند از خدمات پوشش بیمه درمان تکمیلی شرکت مذکور در طول سال جاری استفاده کنند؛ طی روزهای آینده از طریق پیامک به این افراد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید