در آخرین گزارش کدال منتشر شد؛ تراز مثبت ۱۵۲ میلیارد تومانی بیمه ملت در مردادماه ۱۴۰۲

0
نبض بیمه ملت
نبض بیمه ملت

شرکت بیمه ملت در مردادماه ۱۴۰۲، مجموعا با صدورحق بیمه و پرداخت خسارت توانسته است ۱۵۲ میلیارد تومان به تراز مثبت در نتیجه درآمد و سود کسب شده برسد.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض بیمه»، شرکت بیمه ملت با نماد بورسی «ملت» در آخرین گزارش ماهانه منتشر شده خود در کدال، درآمد شناسایی شده از دریافت حق بیمه‌های صادرشده و پرداخت خسارت بیمه‌ای را منتشر کرد.

در این گزارش درآمد و تراز مثبت این نماد بورسی از دریافت حق بیمه‌ها و میزان خسارت پرداختی به گونه‌ای نشان می‌دهد که این شرکت علاوه بر پرداخت خسارات بیمه توانسته است با توجه به حق بیمه‌های صادرشده به تراز مثبت درآمدی ۷۹ درصدی برسد. حق بیمه‌های صادر شده در مردادماه بیش از ۳۴۳ میلیارد تومان و خسارت پرداختی در این دوره یک ماهه ۱۹۲ میلیارد تومان بوده که می‌تواند تراز مثبتی را برای این شرکت بیمه‌ای نشان دهد.

بشترین میزان صدور حق بیمه مربوط به ۳۹ درصد درمان، ۲۴ درصد بیمه ثالث اجباری است. همچنین از دیگر حوزه‌های صدور بیمه‌ای می‌توان به بیمه زندگی و بیمه بدنه خودرو که به ترتیب ۹ و ۸ درصد است اشاره کرد.

میزان خسارت پرداختی در این دوره یک ماهه مرداد به ۳۶ درصد ثالث اجباری، ۲۸ درصد درمان، و ۱۱ درصد به بدنه خودرو به عنوان بیشترین سهم پرداخت خسارت بیمه‌ای اختصاص دارد.

لازم به ذکر است که بیمه ملت در بازه زمانی پنجماهه سال جاری یعنی از ابتدای سال مالی تا منتهی به ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ توانسته است درآمد قابل توجهی ناشی از صدور حق بیمه کسب کند که این درآمد معادل ۱.۵۱۹ میلیارد تومان و ترازی مثبت برای بیمه ملت بوده است.

این شرکت بیمه در پنجماهه سالجاری توانسته است سود ۴۴۱ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل به دست آورد و به تراز مثبت ۱.۲۳۹ میلیارد تومانی در سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل برسد.

گزارش فعالیت ماهانه بیمه ملت با نماد بورسی ” ملت” در مردادماه ۱۴۰۲

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید