در آخرین گزارش کدال منتشر شد؛ تراز مثبت ۱۷۳ میلیارد تومانی بیمه ملت در تیرماه ۱۴۰۲

0
نبض بیمه ملت
نبض بیمه ملت

شرکت بیمه ملت در تیرماه ۱۴۰۲، مجموعا با صدورحق بیمه و پرداخت خسارت توانسته است ۱۷۳ درصد به تراز مثبت در نتیجه درامد کسب شده برسد.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض بیمه»، شرکت بیمه ملت با نماد بورسی «ملت» در آخرین گزارش ماهانه منتشر شده خود در کدال، درآمد شناسایی شده از دریافت حق بیمه‌های صادرشده و پرداخت خسارت بیمه‌ای را منتشر کرد.

در این گزارش درآمد و تراز مثبت این نماد بورسی از دریافت حق بیمه‌ها و میزان خسارت پرداختی به گونه‌ای نشان می‌دهد که این شرکت علاوه بر پرداخت خسارات بیمه توانسته است با توجه به حق بیمه‌های صادرشده به تزار درآمدی ۱۷۳ درصدی برسد. حق بیمه‌های صادر شده در تیرماه بیش از ۳۹۱ میلیارد تومان و خسارت پرداختی در این دوره یک ماهه ۱۴۳ میلیارد تومان بوده که می‌تواند تراز مثبتی را برای این شرکت بیمه‌ای نشان دهد.

این میزان صدور حق بیمه مربوط به ۲۵ درصد درمان، ۲۵ درصد نفت و انرژی و ۲۴ درصد بیمه ثالث اجباری است. همچنین از دیگر حوزه‌های صدور بیمه‌ای می‌تواند به بیمه زندگی و بیمه بدنه خودرو که به ترتیب ۹ و ۸ درصد از حق صدور بیمه‌ای را برای این شرکت بیمه اختصاص داده است.

صدور حق بیمه تیرماه نسبت به خرداد ماه نیز نشان از افزایش درآمد ۲۱ درصدی برای این شرکت بیمه دارد به طوری که صدور حق بیمه در خرداد ماه ۳۲۱ میلیارد بوده، اما در تیرماه به ۳۹۱ میلیارد تومان رسیده است که مقایسه اعداد نشان از رشد درآمد یک ماهه از حق صدور بیمه‌ای برای این نماد بیمه‌ای بورسی دارد.

لازم به ذکر است که بیمه ملت در بازه زمانی ۴ ماهه سال جاری یعنی از ابتدای سال مالی تا منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲ توانسته است درآمد قابل توجهی ناشی از صدور حق بیمه کسب کند که این درآمد معادل ۱.۲۵۶ میلیارد تومان بوده و با توجه به درآمد ۶۹۹ میلیارد تومانی در ۴ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ نشان از رشد ۸۰ درصدی درآمد این شرکت بیمه در ۴ ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه آن دارد.

گزارش فعالیت ماهانه بیمه ملت با نماد بورسی «ملت» در تیرماه ۱۴۰۲

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید