توجیه کردن مردم درباره فواید بیمه در کنار همراهی رسانه‌ها امکان‌پذیر است

0

عضو هیات عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: قدردان رسانه هایی که به جای نقد شخصیت، نقد عملکرد می کنند هستیم.

به گزارش «نبض بیمه»، رسانه‌ها آیینه‌ای از عملکرد صنعت بیمه بوده و از رسانه‌هایی که نقد شخصیت نمی‌کنند و نقد منصفانه و نقد عملکرد می‌کنند سپاسگزاریم.

با مقایسه حق بیمه تولیدی و تعداد بیمه نامه‌های فروش رفته سال ۱۴۰۰ و سال ۱۴۰۱ و با توجه به نرخ تورم می‌توان گفت که اقدامات خوبی انجام شده، اما به انتظاراتی که داریم نرسیده ایم.

ضریب نفوذ بیمه در بین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ کاهش یافته که این موضوع دلایل متعددی دارد، اما دلیل عمده آن این است که مردم را باید توجیه کرد، زیرا اگر مردم نسبت به فواید بیمه توجیه شوند با بیمه همراهی بیشتری خواهند داشت.

توجیه کردن مردم یک اصل اساسی است و ما در بیمه مرکزی به آن اهتمام داریم، اما این موضوع در کنار رسانه‌ها امکانپذیر است.

همانگونه که ضریب نفوذ بیمه باید بیشتر شود، دایره مخاطبین و نفوذ رسانه‌های صنعت بیمه هم باید بیشتر شود تا بتوان اخبار بیمه را به خارج از صنعت بیمه منعکس کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید