پنج مصوبه مهم در جلسات مشترک صنعت بیمه با قوه قضائیه تصویب شد

0

سید محمد کریمی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران: وظیفه سندیکای بیمه گران، تسهیل گری در امور مربوط صنعت بیمه بوده که در این راستا، با دولت از طریق وزیر اقتصاد و دارایی ارتباطات خیلی خوبی داریم.

به گزارش «نبض بیمه»،  در ارتباط با مجلس به عنوان قانونگذار، ارتباطات بسیار نزدیکی با نمایندگان مجلس و کمیسیون های تخصصی، از جمله کمیسیون اقتصاد هست، بهداشت و درمان و عمران وجود دارد و در سال گذشته نیز اقدامات بسیار اساسی در راستای توسعه ارتباطات انجام شد.

در ارتباط با قوه قضائیه نیز پیروی پیگیری ها و گزارشاتی که برای ریاست قوه قضائیه تهیه کرده بودیم دستور برگزاری جلسه با صنعت بیمه داده شد.

در یک سال گذشته جلسات متعدد برگزار تلاش شد صنعت بیمه را بیشتر به قوه قضاییه بشناسانیم، اگرچه که قوه قضاییه اشراف لازم را نسبت به صنعت بیمه دارد.

سال گذشته به ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه که به ریاست معاون اول محترم قوه قضائیه تشکیل شده بود، دعوت شدیم و در آن جلسه پنج مصوبه مهم تصویب شد که یکی از آنها جلسات هم اندیشی با قضات کشور بود.

این جلسات به شکل استانی در هر استان با هماهنگی رئیس کل دادگستری استان مربوطه برگزار می شود که تا اکنون در 15 استان برگزار شده است.

هدف اول این جلسات بیمه نامه شخص ثالث بوده که از این 15 استان نتایج بسیار خوبی گرفته شده و توانستیم اجرای عدالت را برای پرداخت خسارت ها، محقق کنیم.

بهاره تاجرباشی- منبع/چابک آنلاین

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید