هزینه ثبت‌نام بیمه تکمیلی اتحادیه کفاشان دست‌دوز ماهیانه ۱۵۵ هزار تومان است

0

مسئول بیمه تکمیلی اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران با اشاره به ارائه خدمات بیمه درمان گروهی در قالب بیمه تکمیلی به اعضای اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران گفت: در این طرح هزینه‌های بیماری و درمانی که توسط شرکت‌های بیمه‌گر اصلی همچون سازمان تامین اجتماعی پرداخت نمی‌شود، مورد پوشش قرار می‌گیرد.

به گزارش «نبض‌بیمه»به نقل از ایلنا، علیرضا گل محمدی، ادامه داد: برخی مراکز درمانی که دولتی نیستند و یا با سازمان تامین اجتماعی قرارداد ندارند نیز هزینه‌های خود را در قالب بیمه تکمیلی می‌گیرند و به نوعی این بیمه تکمیلی با توجه به هزینه‌های جاری در کشور کمک‌حال بزرگی برای اقشار کم‌درآمد و متوسط است.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه با همکاری اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران ثبت‌نام فعالان این صنف برای بیمه تکمیلی آغاز شده است، گفت: ما با توجه به شرایط کرونا و کم کردن رفت و آمد و همچنین تسهیل در امور، سه روش را برای ثبت‌نام در نظر گرفته‌ایم و متقاضیان می‌توانند با تماس با مسئول بیمه تکمیلی و یا از طریق واتساپ و یا از طریق سایت «حالا بیمه» و یا با مراجعه حضوری به همکاران ما مستقر در اتحادیه کفاشان دست‌دوز مدارک خود را ارائه کنند و پس از تایید مدارک، ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: هزینه هر فرد برای ثبت‌نام تا سن 60 سالگی ماهیانه 155 هزار تومان است که مبلغ آن برای یک سال به صورت یکجا و مستقیم به شماره حساب شرکت بیمه واریز می‌شود.

گل‌محمدی افزود: این بیمه، پوشش‌های درمانی خوبی دارد به طور مثال برای بستری در بیمارستان تا سقف 30 میلیون تومان با 20 درصد فرانشیز در نظر گرفته شده است و برای بستری اعمال جراحی اصلی همچون قلب و ستون فقرات 60 میلیون تومان با 20 درصد فرانشیز در نظر گرفته شده است. خدمات پاراکلینیکی نیز به صورت تجمیعی در نظر گرفته شده و تا 8 میلیون تومان در سال تحت پوشش قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند علاوه بر خودشان، پدر، مادر و فرزندانشان را نیز بیمه تکمیلی کنند و تحت پوشش قرار بدهند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید