دارندگان بیمه سلامت چطور درمان می‌شوند

0
سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: بیمه شدگان می توانند با به همراه داشتن کارت ملی، خدمات تشخیصی درمانی مورد نیاز را در تمامی مطب ها و پاراکلینیک طرف قرارداد دریافت کنند و نیازی به دفترچه کاغذی نیست.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛سید مریم حسینی، سرپرست بیمه سلامت استان تهران در خصوص جایگزینی ابزارهای الکترونیکی به جای دفترچه و حذف کامل چاپ دفترچه از ابتدای تیر ماه سال جاری، گفت : پیرو این بخشنامه برای ارائه خدمات تشخیصی درمانی، از طریق نسخه نویسی الکترونیک در همه مراکز درمانی طرف قرارداد با این اداره کل باید ترتیبی اتخاذ شود تا اطلاع رسانی دقیق برای بیمه شدگان انجام شود.

سرپرست بیمه سلامت استان تهران افزود: بیمه شدگان می‌توانند با به همراه داشتن کارت ملی، خدمات تشخیصی درمانی مورد نیاز را در تمامی مطب‌ها و پاراکلینیک طرف قرارداد دریافت نمایند و نیازی به دفترچه کاغذی نیست.
حسینی تصریح کرد: تمامی بیمه شدگان می‌توانند با مراجعه به آدرس eservices.ihio.gov.ir/esc خدمات غیرحضوری نسبت به مشاهده، اطلاعات هویتی، امکان تغییر عکس و تمدید اعتبار مشاهده همه نسخ و سایر امکانات این سرویس استفاده کنند .
سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: در صورت عدم امکان نسخه نویسی الکترونیک و تا استقرار طرح تجویز دارو و خدمات توسط پزشک در برگه‌های باقیمانده دفترچه و سربرگ مطب، درمانگاه یا بیمارستان امکان پذیر است و در داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک طرف قرارداد نیز مورد پذیرش است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید