شفاف سازی آسیا، ملت،دانا و پارسیان در خصوص آتش سوزی پالایشگاه تهران

0

اختصاصی نبض بیمه، بیمه آسیا، بیمه ملت ، بیمه دانا و بیمه پارسیان در خصوص آتش سوزی پالایشگاه تهران و سهم این چهار شرکت از بیمه نامه کنسرسیومی پالایشگاه شهید تندگویان(پالایشگاه تهران) و تاثیر آن بر سود و زیان خود شفاف سازی کردند.

بر این اساس بیمه آسیا در نامه ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرده با توجه به سهم 3.48 درصدی این شرکت از کنسرسیوم بیمه ای پالایشگاه شهید تندگویان(تهران)،که با راهبری بیمه ایران صادر شده، اثر سود و زیان این حادثه برای بیمه آسیا قابل توجه نخواهد بود.همچنین مبلغ نهایی سهم این شرکت، بعد از انجام مراحل کارشناسی و پس از اعلام راهبر کنسرسیوم به سازمان بورس اعلام خواهد شد.

همچنین بیمه ملت در نامه ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرده با توجه به سهم شرکت بيمه ملت از بيمه نامه مذکور پس از کسر اتکايي واگذاري 1.21 درصد بوده که با راهبری بیمه ایران صادر شده، اثر سود و زیان این حادثه برای بیمه ملت قابل توجه نخواهد بود و مبلغ نهایی سهم این شرکت، بعد از انجام مراحل کارشناسی و پس از اعلام راهبر کنسرسیوم به سازمان بورس اعلام خواهد شد.

 بیمه دانا نیز پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری صدا و سيماي جمعوري اسلامي ايران مبنی بر خسارت پالايشگاه شهيد تند گويان ( پالايشگاه نفت تهران) به استحضار می رساند بيمه نامه موضوع پالايشگاه شهيد تندگويان به صورت کنسرسيومي و با راهبري بيمه ايران صادر شده  و سهم اين شرکت از بيمه نامه مذکور 2/77 درصد بوده با توجه به اينکه سهم شرکت بيمه دانا از خسارت اين بيمه نامه معادل 2/77 درصد مي باشد ، لذا اثر سود و زيان آن براي اين شرکت قابل توجه نبوده و مبلغ نهائي ريالي سهم از خسارت پس از اعلام راهبر کنسرسيوم ( بيمه ايران ) اطلاع رساني خواهد شد .

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

همچنین بیمه پارسیان نیز اعلام کرد بيمه نامه موضوع پالايشگاه شهيد تندگويان (پالايشگاه تهران) به صورت کنسرسيومي و با راهبري بيمه ايران صادر شده و سهم اين شرکت از بيمه نامه مذکور 2.36 درصد مي باشد.با توجه به اينکه سهم شرکت بيمه پارسيان از خسارت اين بيمه نامه حداکثر معادل 2/36 درصد بوده و همچنين اين شرکت داراي قرارداد اتکايي مازاد خسارت بوده، لذا اثر سود و زياني آن براي اين شرکت قابل توجه نبوده و مبلغ نهايي ريالي سهم از خسارت پس از اعلام راهبر کنسرسيوم ( بيمه ايران) محاسبه و اطلاع رساني مي شود.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید