نبض بیمه:مهارت های فروشنده حرفه ای بیمه
به گزارش نبض ییمه، در دنیای کسب وکار رقابتی امروز که مشتری حکم با ارزش ترین دارایی یک نمایندگی است یک فروشنده حرفهای بیمه برای جذب و نگهداری یک مشتری نیازمند کسب مهارتهای ذیل می باشد:
- مهارتهای ارتباطی در فروش حضوری
- مهارتهای بازاریابی تلفنی
- مهارتهای ایجاد ارتباط با مشتری از طریق اینترنت
- روانشناسی مشتری
- اصول مذاکرات در فروش
- روش های اداره کردن جلسات فروش
- روش های معرفی محصولات
- روش های خاتمه فروش
- روش های مدیریت اعتراضات مشتریان
فراموش نکنیم که فروش یک هنر هست و قابل یادگیری و کسب مهارت می باشد.
سال ۱۳۹۸ را بخاطر شرایط بسیار بسیار متفاوت با سال های قبل و سختی بسیار زیاد رقابت و جهت حفظ و بقاء در بازار رقابتی باید با خلاقیت و متفاوت آغاز و ادامه دهید!