تقدیر معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توسعه فعالیت‌های بیمه تعاون

0

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از شرکت بیمه تعاون، از افزایش سهم بازار و توسعه فعالیت‌های این شرکت در بخش بیمه تقدیر کرد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان بازدید از شرکت بیمه تعاون، از افزایش سهم بازار و توسعه فعالیت‌های این شرکت در بخش بیمه تقدیر کرد.

به گزارش نبض بیمه به نقل از  روابط‌عمومی بیمه تعاون، محمد جعفر کبیری با بیان این که بیمه تعاون به خوبی توانسته است مشکلات سال‌های قبل را حل کرده و به‌طور جدی وارد رقابت برای توسعه سهم بازار خود شود، گفت: بیمه تعاون یکی از بزرگ‌ترین تعاونی‌های کشور است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت‌های لازم را برای تعامل بیشتر این شرکت با تعاونی‌های فعال کشور انجام داده و این حمایت‌ها را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 94 هزار تعاونی فعال در کشور وجود دارند، از شرکت بیمه تعاون خواست جایگاه خود را در سبد بیمه‌ای شرکت‌های تعاونی پررنگ‌تر کند.

در این بازدید، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون با ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته بیمه تعاون برای افزایش سهم بازار و افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات ارائه‌شده، اظهار داشت: رشد فروش و سودآوری بیمه تعاون در سه سال اخیر شرایط را برای جهش بزرگ‌تر در افزایش سهم بازار مهیا کرده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 700 نمانیدگی بیمه تعاون در سراسر کشور فعال هستند و به ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان مشغولند، افزود: بیمه تعاون به‌صورت مستمر سنجش و پایش رضایتمندی مشتریان را انجام می‌دهد و در این حوزه پیشگام است.

در ادامه این نشست، جواد سهامیان، رئیس هیئت‌مدیره بیمه تعاون نیز با اشاره به اینکه در سایه مدیریت موفق شرکت بیمه تعاون و همراهی هیأت‌مدیره، رشد اقتصادی شرکت در دو سال اخیر قابل توجه بوده است، گفت: یکی از اقدامات موفق بیمه تعاون، استفاده از تکنولوژی‌های جدید و کاربردی برای ارائه خدمات به مشتریان است. این موضوع در کنار بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و جوان در بیمه تعاون توانسته است مسیر متفاوتی برای رشد و تعالی در صنعت بیمه ایجاد کند.

وی با برشمردن موفقیت‌های اقتصادی بیمه تعاون در سه سال گذشته اظهار امیدواری کرد با ادامه روند کنونی، در افق 1404 بیمه تعاون به یکی از شرکت‌های بزرگ صنعت بیمه تبدیل شود.

موسی نجفی، مدیرکل دفتر تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار بر لزوم اطلاع‌رسانی بیشتر وزارت کار و بیمه تعاون به تعاونی‌های کشور در خصوص استفاده از خدمات مناسب بیمه‌ای شرکت بیمه تعاون تأکید کرد.

محمدصالح چیتگران، عضو هیئت‌مدیره بیمه تعاون نیز در این دیدار خواستار ایجاد زمینه‌های لازم برای معرفی ظرفیت‌های بیمه تعاون به شرکت‌های تعاونی در کشور شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید