خدمات درمان ناباروری به‌طور کامل تحت پوشش بیمه پایه است

0

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا گفت: خدمات درمان ناباروری به‌طور کامل در این مرکز تحت پوشش بیمه پایه نیروهای مسلح قرار گرفته است.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ به نقل از ایسنا، علی صادقی‌تبار با اشاره به عقد قرارداد این مرکز با بیمه نیروهای مسلح گفت: یکی از مشکلات اصلی زوج‌های نابارور در کشور عدم پوشش بیمه‌ای برای خدمات درمان ناباروری است و با توجه به شرایط اقتصادی و سطح درآمدها، تأمین این هزینه‌ها برای ایشان بسیار دشوار است.

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا با اشاره به تلاش‌های این مرکز برای تحت پوشش قرار دادن خدمات درمان ناباروری از سوی بیمه‌های پایه، افزود: در سال‌های اخیر همواره تلاش کردیم تا بتوانیم حداکثر پوشش بیمه‌ای را برای مراجعان محترم مرکز ابن‌سینا فراهم کنیم و خوشبختانه با همکاری سازمان بیمه نیروهای مسلح توانستیم خدمات درمان ناباروری را به‌طور کامل تحت پوشش این بیمه پایه در آوریم که تحولی بزرگ در نظام سلامت و درمان به شمار می‌آید.

بنابر اعلام روابط عمومی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، صادقی‌تبار درباره جزئیات این طرح گفت: بر اساس توافقات حاصل، کلیه خدمات درمان ناباروری برای زوج‌های تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح در مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا کاملا رایگان خواهد بود و زوج‌های دارای دفترچه بیمه نیروهای مسلح می‌توانند بدون پرداخت هزینه، از این خدمات استفاده کنند.

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌های جمعیتی کشور و تأکید مقام معظم رهبری بر حمایت از فرزندآوری، لازم است به تأمین هزینه‌های درمان ناباروری توجهی ویژه شود. ما نیز همچنان به تلاش برای فراهم کردن پوشش دیگر بیمه‌های پایه برای خدمات درمان ناباروری ادامه می‌دهیم و امیدواریم با همکاری دیگر نهادهای بیمه‌گذار پایه، بتوانیم این فرصت را برای دیگر زوج‌های عزیز نابارور نیز فراهم کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید