یلدا بازار در منطقه 3 برگزار می‌شود/برپایی بازارچه‌ خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار در پارک‌ ملت

0

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 از برپایی بازارچه‌ خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار در پارک ملت خبر داد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3، کاظم کمالی نسب با اشاره به بازارچه‌هایی که در این منطقه برای بانوان سرپرست خانوار ایجاد شده است، گفت: این غرفه‌ها به مناسبت شب یلدا در پارک ملت برای علاقمندان برپا شده است تا بانوان سرپرست خانوار این منطقه بتوانند محصولات و کالای تولیدی خود را در این مراکز به فروش برسانند و از این طریق برای تامین معیشت خانواده خود درآمدزایی کنند.
او ابراز کرد: این بازار حمایتی به‌منظور حمایت از بانوان آسیب‌پذیر منطقه است تا برای این گروه از جامعه با ایجاد غرفه‌های متعدد در جهت اشتغال‌زایی گام موثری برداشته است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 با بیان اینکه در این بازارچه‌ محدودیت خاصی برای فروش محصولات توسط بانوان سرپرست خانوار نیست، بیان کرد: در 16 غرفه این بازارچه با رعایت پروتکل های بهداشتی، زیورآلات، بافتنی، شیرینی جات، مواد غذایی، بهداشتی؛ شمع سازی، صنایع دستی، عروسک ، کیسه های پارچه ای و محصولات عفاف و حجاب توسط بانوان به فروش می‌رسد.
کمالی نسب ادامه داد: نمایشگاه «بازارچه یلدا» با عنوان “دست سازه های مادران تهران” به مناسبت شب یلدا و برای زنان سرپرست خانوار خوداشتغال ایجاد شده و یک فرصت شغلی و حمایتی برای این افراد است که به مدت چهار روز از ۲۷ تا ۳۰ آذر از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر در پارک ملت برگزار می‌شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 بیان کرد: بازارچه خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار با هدف جلب مشارکت شهروندان و فرهیختگان شهر و شورایاران، مدیران محلات و پاسداشت آیین های اسلامی ایرانی بر سایه اعتلای فرهنگ تحکیم بنیاد خانواده و افزایش نشاط و شادکامی شهروندان برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید