بهترین هدیه روز پرستار، عدم برگزاری مهمانی شب یلدا است

0
بهترین هدیه روز پرستار، عدم برگزاری مهمانی شب یلدا است
بهترین هدیه روز پرستار، عدم برگزاری مهمانی شب یلدا است

استاندار لرستان گفت: بهترین هدیه‌ای که مردم می‌توانند به پرستاران و کادر درمان به مناسبت روز پرستار هدیه کنند، عدم برگزاری مراسم شب یلدا به شکل سنتی و پرهیز از هرگونه دورهمی است.

 

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

 سیدموسی خادمی امروز در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: خوشبختانه طبق آخرین آماری که امروز در ستاد ملی کرونا مطرح شد، در کل کشور وضعیت بیماری رو به بهبودی است و در استان لرستان هم به واسطه رعایت مردم وضعیت بیماری از حیث آمار ابتلا و میزان مرگ و میر رو به کاهش است که جای قدردانی دارد. 

وی با اشاره به لزوم رعایت مردم، تصریح کرد: همانطور که قبلاً گفتیم این وضعیت قابل اعتماد نیست و هر لحظه ممکن است تغییر کرده و به وضعیت دیگری منجر شود لذا ضرورت دارد مردم عزیز، رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در اجتماعات، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی را در دستور کار خود قرار دهند. 

 استاندار لرستان با توجه به در پیش  بودن شب یلدا و فرارسیدن روز پرستار گفت: بهترین هدیه‌ای که مردم  می‌توانند به پرستاران و کادر درمان به مناسبت روز پرستار هدیه کنند، عدم برگزاری مراسم شب یلدا به شکل سنتی و پرهیز از هرگونه دورهمی است. 

وی افزود: شایسته است مردم با استفاده از روش‌های غیر حضوری از طریق تلفن و یا فضای مجازی این سنت را به جا بیاورند. 

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به همین دلیل محدودیت‌هایی پیشگیرانه در سطح استان در ۲۹ و ۳۰ آذر ماه  به شرح زیر اجرا خواهد شد؛ در روزهای شنبه و یکشنبه تمامی بازار در سطح استان لرستان به جز گروه یک که نیازهای اصلی و ضروری مردم را تامین می‌کند از ساعت ۱۸ عصر تعطیل می شود همچنین در این دو شبانه روز  از ساعت ۲۰ شب تا ۴ بامداد منع رفت و آمد شبانه برای خودروها با پلاک شخصی اعمال خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید