شب یلدای صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می‌شود

0
نبض بیمه-شب یلدای صندوق بازنشستگی کشوری
نبض بیمه-شب یلدای صندوق بازنشستگی کشوری

 

برنامه مجازی «شب یلدایی ما و شما» امشب ساعت ۲۰ در صفحه اینستاگرام و آپارات صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، برنامه مجازی «شب یلدایی ما و شما» امشب ساعت ۲۰ در صفحه اینستاگرام و آپارات صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می‌شود. 

این دورهمی اینستاگرامی کاری از صندوق بازنشستگی کشوری است و شرکت بیمه ملت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در برگزاری آن مشارکت دارند. 

در این برنامه مجازی که حدود یک ساعت و نیم به طول خواهد انجامید، بخش های فرهنگی متنوعی چون طنز شبانه با حسن ریوندی، موسیقی ناب ایرانی با حضور حجت اشرف زاده، قرعه کشی گروه انتخاب برای بخشودگی اقساط 40 نفر از خریداران کالا و چند بخش جذاب دیگر تدارک دیده شده است.
در حاشیه این برنامه که با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و چند تن از مدیران عامل شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی برگزار می‌شود، در کنار افتتاح ساختمان فرهنگی و موزه بازنشستگان کشوری در عمارت ناصرالدین میرزا تهران، آیین امضای دو تفاهم نامه «ارائه بیمه نامه دندانپزشکی بازنشسـتگان و وظیفه‌بگیران مشمول بیمه تکمیلی درمان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری و افرادتحـت تکفـل آنـان» و «تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت افق کوروش برای ٢٠٠٠ نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری» برگزار می‌شود. 
صندوق بازنشستگی کشوری این برنامه مجازی را با شعار «یلدای امسال #درخانه_می‌مانیم» تدارک دیده تا بر اهمیت و ضرورت حفظ سلامتی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در روزهای کرونایی تاکید کند. این صندوق بیش از یک و نیم میلیون بازنشسته و وظیفه‌بگیر را تحت پوشش خود دارد.

لینک های دسترسی به برنامه:

صفحه رسمی صندوق بازنشستگی کشوری در اینستاگرام

 https://www.instagram.com/cspfnews

آپارات صندوق بازنشستگی کشوری

 https://www.aparat.com/cspf.ir

آپارات شرکت بیمه ملت

 https://www.aparat.com/Mellatinsurance

آپارات شرکت افق کوروش

 https://www.aparat.com/okclub/live

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید