مخالفت کمپانی دیزنی با حضور بازیگر معروف در فیلم پرطرفدار

0

گفته می‌شود که کمپانی دیزین با بازی جانی دپ در قسمت بعدی دزدان دریایی مخالفت کرده است. جانی دپ در نقش کاپیتان “جک اسپارو” در فیلم دزدان دریایی کارائیب، بازی می‌کرد. بازی درخشان او در نقش یک دزد دریایی وحشی آنقدر طرفدار پیدا کرد که محبوبیتش از هنرپیشه نقش اول فیلم هم بالاتر رفت.

مخالفت کمپانی دیزنی با حضور بازیگر معروف در فیلم پرطرفداراختصاصی «تابناک با تو»؛ گفته می‌شود که کمپانی دیزین با بازی جانی دپ در قسمت بعدی دزدان دریایی مخالفت کرده است. جانی دپ در نقش کاپیتان “جک اسپارو” در فیلم دزدان دریایی کارائیب، بازی می‌کرد. بازی درخشان او در نقش یک دزد دریایی وحشی آنقدر طرفدار پیدا کرد که محبوبیتش از هنرپیشه نقش اول فیلم هم بالاتر رفت.

 

مخالفت کمپانی دیزنی با حضور بازیگر معروف در فیلم پرطرفدار

با این که جانی دپ در موفقیت سریال دزدان کارائیب نقش بسیاری دارد. اما کمپانی دیزنی نمی‌خواهد که جک اسپارو در دزدان کارائیب ۶ به عنوان نقش فرعی در نظر گرفته شود.

واقعاً نمی‌توان فیلم دزدان کارائیب را بدون کاپیتان جک در نظر گرفت. سوال بزرگ این است که آیا دزدان کارائیب بدون جانی دپ شانس موفقیت دارد. بخشی از طرفداران فیلم و سریال‌ها هموار شکوه دارند که فیلم‌های جدید بسیار بر روی کاراکتر‌ها و نقش‌ها تکیه دارند که این موضوع به ضرر موضوع فیلم و دیگر کاراکتر‌ها ست.

اما حقیقت این است که نام جک اسپارو حتی بیشتر از نام نقش اصلی فیلم در ذهن بینندگان به جای مانده است. اگر قرار باشد این فیلم بدون کاپیتان اسپارو ساخته شود به کاراکتر‌ای بسیار جذاب و جالب نیاز است تا این شخصیت بتواند جای خالی شخصیت کاپیتان جک را پر کند. اما این شخصیت نباید زیاد شبیه کاپیتان جک باشد.

مخالفت کمپانی دیزنی با حضور بازیگر معروف در فیلم پرطرفدار

شخصیت پیشنهادی برای ایفای این نقش مارگو ت رابی است او می‌تواند عدم حضور کاپیتان جک را پر کند. وی در فیلم اخیر خود به نام Hardly Quinn شهرت بسیاری به دست آورده و در فیلم نشان داده که لودگی و مسخره گی وی به شخصیت جک اسپارو نزدیک است و می‌تواند از موقعیت‌های خطرناک با حیله گری بگریزد.

با این که کمپانی دیزنی مقدمات جایگزینی کاراکتر جدید‌ی را به جای جک اسپارو فراهم می‌آورد، اما طرفداران جانی دپ درخواست‌های متعددی را از طریق اینترنت منتشر نموده اند وبا بیش از یک میلیون امضا خواهان بازگشت این هنرپیشه شده اند.

با اینکه در دنیای سرگرمی و فیلم مهمترین مسئله تمایل مردم است، کمپانی دیزنی خود را پایبند اصول اخلاقی میداند و به خاطر مسائلی که جانی دپ اخیرا درگیر این بوده او را از بازی در این فیلم کنار گذاشته است. ایا آن‌ها واقعا می‌توانند ریسک جایگزینی یک کاراکتر دیگر را به جای کاراکتر محبوب مردم تحمل کنند.

آخرین اخبار در این زمینه، رد درخواست Jeremy bruckheimer برای بازگرداندن جانی دپ می‌باشد. رد این درخواست نشان از تصمیم قطعی کمپانی دیزنی به عدم حضور جانی دپ است. این پایانی غم انگیز برای یکی از بهترین هنرپیشه و نقشی است که هالیوود تاکنون به خود دیده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید