معمای یک «گوسفند سیاه تنها» روی بلوز پرنسس دایانا

0

ر اساس مصاحبه ای که وی در سال 1995 با بی بی سی انجام داد. به نظر می‌رسد که دایانا همیشه خود را به عنوان یک غریبه در سلطنت انگلیس می دید، زیرا گوسفند سیاه می‌تواند راهی برای نشان دادن احساسات خود برای مردم باشد.

معمای یک «گوسفند سیاه تنها» روی ژاکت پرنسس دایانا

معمای یک «گوسفند سیاه تنها» روی بلوز پرنسس دایانااختصاصی «تابناک با تو»؛ ملکه الیزابت دوم تنها عضو خانواده سلطنتی انگلیس نیست که با رنگ‌های لباس و استایلش به مردم پیام می‌دهد. الیزابت هولمز که درباره استایل‌های خانواده سلطنتی انگلیس پژوهش می‌کند بر این باور است که پرنسس دایانا هم با لباسهایش پیام‌هایی سری را به مردم منتقل می‌کرد. یکی از لباسهای معروف او بلوز با گوسفند سیاه است.  این گزارش درباره بلوز معروف او است.

 

گوسفند سیاه نمادی از یک عضو غریبه

گوسفند سیاه اصطلاحی است که در میان انگلیسی زبانان برای توصیف عضوی عجیب یا غریبه از یک گروه، به خصوص در یک خانواده استفاده می‌شود. ریشه‌شناسی این اصطلاح از یک مورد رایج در میان گله گوسفندان ناشی می‌شود، که به موجب آن یک بره تازه متولد شده از سلطه ژنتیکی خارج شده و به جای رنگ غالب سفید در گله، سیاه متولد می‌شود. این گوسفندان در میان گله خودنمایی می کنند و معمولاً پشم آنها از ارزش کمتری برخوردار است. این اصطلاح معمولاً مفهوم منفی دارد و در شرایطی بیان می شود که فردی از یک مجموعه عصیان کرده باشد. معمولاٌ چوپان‌ها علاقه‌ای به داشتن یک گوسفند سیاه در گله سفید ندارند.

معمای یک «گوسفند سیاه تنها» روی ژاکت پرنسس دایانا

معمای یک «گوسفند سیاه تنها» روی ژاکت پرنسس دایانا

 

بیگانه‌ای در خانواده سلطنتی انگلیس

بر اساس مصاحبه ای که وی در سال 1995 با بی بی سی انجام داد، به نظر می‌رسد که دایانا همیشه خود را به عنوان یک غریبه در سلطنت انگلیس می دید، زیرا گوسفند سیاه می‌تواند راهی برای نشان دادن احساسات خود برای مردم باشد.

پرنسس دایانا بلوز خود را با یک نوار مشکی می‌پوشید تا توجهات را به گوسفند سیاه جلب کند. این لباس از برند warm & wonderful  بود و شرکت تولید کننده این لباس کاموایی در سال 2020 تولید دوباره این مدل را از سر گرفت.

معمای یک «گوسفند سیاه تنها» روی ژاکت پرنسس دایانا

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید