کشف ۵ جسد اعضای یک خانواده در تویسرکان

0

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

به نقل از  تسنیم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ زارعی با اشاره به کشف جسد ۲ عضو یک خانواده در تویسرکان اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌ها و تجسس عوامل و کارشناسان پلیس استان در خصوص بررسی ابعاد این حادثه، جسد سه عضو دیگر این خانواده کشف شد.

این مقام مسئول افزود: به دنبال کشف جسد ۲ عضو یک خانواده (پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش‌ها برای روشن نمودن ابعاد حادثه و پیدا کردن ان‌ها آغاز که با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به ۵ مورد رسید.

وی اظهار داشت: تیم‌های انتظامی شهرستان تویسرکان، جسد سه عضو دیگر این خانواده شامل مادر و ۲ فرزند پسر را در حوالی گاوداری مورداشاره شناسایی و کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در تشریح چگونگی کشف این اجساد و اطلاع از وقوع حادثه، تصریح کرد: فردی با مراجعه به گاوداری پسر عموی خود متوجه آثار خون در محل و همچنین غیبت بستگانش در محل می‌شود و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش می‌کند.

وی افزود: با اعلام موضوع، عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر و تحقیق دقیق در خصوص کشف علت حادثه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

سرهنگ زارعی با اشاره به تلاش‌های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این حادثه، تاکید کرد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای کشف چگونگی و علل و عوامل وقوع این حادثه و قتل پنج عضو خانواده ادامه دارد و به محض اعلام نظریه پزشکی قانونی و تکمیل تحقیقات؛ نتیجه پرونده اطلاع رسانی خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با توجه به مهم و حساس بودن پرونده انتظار داریم از پخش شایعات و گمانه زنی‌های غیر واقعی خودداری شود تا پلیس هر چه سریعتر ابعاد و زوایای پنهان این پرونده را روشن نماید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید