موافقت رهبری با بررسی لوایح FATF

0

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

رهبر معظم انقلاب صرفا با پیشنهاد تمدید زمان بررسی لوایح FATF موافقت فرموده اند

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به تقاضای رئیس جمهور، صرفا با تمدید زمان بررسی لوایح FATF موافقت فرموده‌اند.

رهبر معظم انقلاب صرفا با پیشنهاد تمدید زمان بررسی لوایح FATF موافقت فرموده اند

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور تنویر افکار عمومی پیرامون اخبار منتشر شده در خصوص تمدید زمان بررسی لوایح FATF اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: همانگونه که دبیر محترم مجمع در حاشیه ی جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام(۹۹/۹/۱۹)، در جمع خبرنگاران اعلام کردند، ریاست محترم جمهوری طی نامه ای به محضر مقام معظم رهبری ضمن درخواست تمدید زمان بررسی لوایح “پالرمو” و “سی اف تی” مربوط به پیوستن جمهوری اسلامی ایران به گروه اقدام مالی (FATF) در مجمع تشخیص مصلحت نظام ، از معظم له درخواست کرده اند که مجمع، با اضافه کردن تحفّظ جدید، شرایط الحاق به این‌معاهدات را فراهم‌کند.

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به دو درخواست‌ مذکور، صرفا با تمدید زمان بررسی این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت فرموده اند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: کمیسیونهای مجمع در سال جاری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی جلسات مستمری داشته اند و نشست های صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز متناسب با وجود دستور و ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا برگزار شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید