گفت و گو با کارگردان ارباب حلقه ها 

0

پیتر جکسون کارگردان سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» در گفتگویی با استیون کولبرت صحنه‌ ی مورد علاقه‌ اش از این سه گانه را بیان کرده است 

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

گفت و گو با کارگردان ارباب حلقه ها 

 به نقل از ایندیپندنت، پیتر جکسون کارگردان سه‌ گانه «ارباب حلقه‌ها» می‌گوید:

«در حال فیلمبرداری دو برج بودیم و شخصیت گالوم را معرفی می‌کردیم. نکته‌ی کلیدی در مورد این شخصیت این است که بیشتر مردم می‌دانند او گالوم و اسمیگل است، مثل یک شخصیت دوگانه. ولی ما صحنه‌ای نداشتیم تا این را منتقل کنیم… و توضیح بدهیم که «این موجود دو نفر است.» در نتیجه می‌دانستیم که به این کار نیاز است، اما وقتی برای فیلمبرداری نداشتیم.»

بنابراین جکسون در آن زمان مشغول آماده‌ سازی دیگر جنبه ‌های فیلم بود، و به فرن والش همکار نویسنده اش خلق صحنه‌ ی دو گالوم را سپرده بود. جکسون به کولبرت می‌گوید والش نه تنها این صحنه را نوشت، بلکه به شیوه‌ای آن را کارگردانی کرد که به لحظه‌ی محبوب او در این سه‌گانه تبدیل شد.

جکسون می‌گوید: «فرن صحنه‌ای نوشت که سم و فرودو به خواب فرورفته‌اند، یعنی فقط باید در بستر می‌خوابیدند و حتی نیاز نداشتیم که الایجا وود و شان آستین صحنه را بازی کنند. برای کارگردانی ‌اش هیچ ‌کسی را نداشیم، پس به فرن گفتم: «این صحنه را نوشته‌ای، خودت هم باید بسازش.» بنابراین او صحنه‌ای را نوشت و کارگردانی کرد که حالا همه می‌شناسند.»

جکسون برای معرفی نسخه‌ی ترمیم ‌شده و ۴K سه‌گانه‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» در حال تبلیغات است که توسط برادران وارنر ارائه شده است. 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید