توضیح درباره ممنوعیت تردد جدید در سراسر کشور

0

به نقل از ایلنا، حسین قاسمی دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: ممنوعیت تردد برای روزهای شنبه و یکشنبه به این صورت است که منع تردد شبانه که از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح اعمال می‌شد، در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو به ساعت ۲۰ تا ۴ صبح تغییر کرده است.

وی ادامه داد: همچنین در این دو روز تمام مشاغل به جز مشاغل گروه یک تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا خاطرنشان کرد: محدودیت فعالیت مشاغل برای گروه مشاغل یک اعمال نمی‌شود، چراکه برخی از مشاغل این گروه، مشاغل درمانی و خدماتی و مربوط به نیازهای ضروری مردم هستند که مشمول قید زمان نمی‌شوند.

قاسمی تاکید کرد: ممنوعیت تردد از ساعت ۲۰ تا ۴ صبح در همه استان‌ها و شهرهای کشور در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه اجرا خواهد شد.

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا تصریح کرد: انتظار ما این است که به دلیل اینکه بحث سلامتی در میان است، مردم این محدودیت‌های شب یلدا را نیز رعایت کنند. البته محدودیت روز ۱۳ فروردین سال جاری را با همین مردم پشت سر گذاشتیم و مردم همراهی لازم را با ما داشتند.

او افزود: همچنین از ابتدای آذرماه که طرح جامع مدیرییت هوشمند محدودیت‌ها اجرا شد، مردم همراهی خوبی با ما داشتند و بنابراین امیدواریم با همراهی و همکاری مردم این برهه را نیز به خوبی پشت سر بگذاریم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید