‍ بازداشت کارمند دانشگاه به اتهام توهین به سردارسلیمانی

0

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

به نقل از ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از صدور دستور بازداشت فردی خبر داد که درباره شهید سردار سلیمانی مطالبی را در فضای مجازی منتشر کرده بود.

دادستان گفته است این فرد به سردار سلیمانی توهین کرده است.

«شهرام کرمی» روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در ساعات گذشته خبری در فضای مجازی استان منعکس شد که در آن نسبت به رفتار ضد انقلابی و اسلامی یکی از کارکنان دانشگاه‌های استان واکنش‌هایی نشان داده شده بود.

وی تصریح کرد: این فرد هتاک در فضای مجازی نسبت به ساحت مقام شامخ شهید والامقام سردار سلیمانی اقدام به توهین کرده بوده که سریعا پس از بررسی موضوع دستور رسیدگی فوری به آن را دادیم.

دادستان کرمانشاه متذکر شد: از منظر حقوق عامه و به عنوان مدعی العموم استان به این مساله ورود و دستور بازداشت فرد هتاک را صادر کردم.

وی با تاکید بر اینکه شهدا خط قرمز دستگاه قضایی هستند، اعلام کرد: آرامشی که اکنون در جامعه داریم را مدیون خون شهدای و الامقامی همچون سردار سلیمانی هستیم، بنابراین به هیچ عنوان به هیچ کس در هر مقام و جایگاهی باشد اجازه نخواهیم داد که به شهدایمان توهین کنند.

کرمی متذکر شد: دستگاه قضایی استان اجاره نخواهد داد جریان مخرب نفوذ از سوی مستکبرین اینگونه به شهدایی که جایگاه بسیار ارزشمندی نزدمردم ایران دارند توهین کنند و با هر اقدامی در این رابطه بشدت برخورد خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید