7هزارمیلیارد برای طرح‌های وزارت کشور

0

آیین بهره‌‌برداری از طرح‌های وزارت کشور با بیش از 7 هزار میلیارد تومان اعتبار آغاز شد

وزیر کشور با بیان اینکه امروز ۹۹ پروژه به ارزش ۷ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: تا پایان دولت ۱۸۰ پروژه دیگر به ارزش ۲۵ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

آیین بهره‌‌برداری از طرح‌های وزارت کشور با بیش از 7 هزار میلیارد تومان اعتبار آغاز شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیین بهره برداری از ۸۷ طرح‌ ملّی وزارت کشور، صبح امروز (پنجشنبه ۲۷ آذر) با حضور حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور آغاز شد.

در این مراسم که از طریق ارتباط تصویری در حال برگزاری است، پروژه‌هایی از قبیل پایانه زیرسطحی مجد و طرح حمل و نقل شهری مشهد، افتتاح ایستگاه‌های ۹، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ متروی تبریز، نیروگاه ۲۰۰ تنی زباله سوز نوشهر به بهره‌‌‌برداری می‌رسد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در این مراسم با بیان اینکه امروز ۹۹ پروژه به ارزش ۷ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: تا پایان دولت ۱۸۰ پروژه دیگر به ارزش ۲۵ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین در این مراسم، ایستگاه‌های متروی برج میلاد و امیرکبیر تهران به افتتاح خواهد رسید.

پیروز حناچی در این آیین خطاب به روحانی گفت: اگرچه تحریم‌ها مشکلات حادی را ایجاد کرده، امّا از طرفی تبدیل به فرصت شده است، به‌نحوی که ایستگاه متروی امیرکبیر به طور کامل با تجهیزات ایرانی آماده بهره‌برداری شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید