توصیه‌های پلیس برای خودداری از دورهمی یلدا

0

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

به نقل از ایسنا، پلیس در اطلاعیه خود ضمن تشکر و قدردانی از همراهی مردم فهیم به دلیل رعایت توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا آورده است: امیدواریم مردم عزیز جدی‌تر به توصیه‌ها عمل کنند و به آن‌ها پایبند باشند چراکه اگر این روند ادامه پیدا کند، قطعا شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس در کشور خواهیم بود؛ در حال حاضر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال محدودیت ترددها، شاهد آرامش نسبی و کاهش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا هستیم.

این اطلاعیه می‌افزاید: علی ایحال! شب یلدا را پیش رو داریم و به رسم سنت دیرینه، هرساله مردم این شب را با شب نشینی و مهمانی خانوادگی جشن می‌گیرند، از مردم قدرشناس ایران اسلامی می‌خواهیم که با توجه به شرایط فعلی و بنا به توصیه و تاکید پزشکان و متولیان امر بهداشت و درمان از هرگونه اقدام نسبت به برگزاری دورهمی و شب نشینی در شب یلدا همانند آیین نوروز و دیگر مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی خودداری کنند. بایستی در این شرایط حساس با عمل به توصیه‌های بهداشتی و با تداوم همکاری ها، زحمات طاقت فرسا و نفس گیر پزشکان، پرستاران و کادر درمان که اکنون به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس هستند را کم کنیم.

پلیس در ادامه اطلاعیه خود آورده است: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در راستای حفظ جان و سلامتی مردم عزیز ایران اسلامی پای کار خواهد بود و بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت‌ها به مناسبت شب یلدا، با هرگونه تردد متخلفان محدودیت‌های کرونایی برخورد و اعمال قانون خواهد کرد. امید است که با همراهی مردم و اعمال محدودیت‌های تردد شاهد شکست قطعی این ویروس منحوس در کشور باشیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید