ملانیا ترامپ بدون ماسک در بیمارستان کودکان

0

ملانیا ترامپ بدون ماسک در بیمارستان کودکان

ملانیا ترامپ بدون ماسک در بیمارستان کودکاناختصاصی «تابناک باتو» ـ بانوی اول کاخ سفید، ملانیا ترامپ در دیدار از بیمارستان کودکان، از قوانین دوران کرونا پیروی نکرد و ماسک خود را درآورد.

این در حالی است که کاخ سفید در بیانیه‌ای به دفاع از وی پرداخت و گفت: خانم ترامپ در جمع کوچکی از خانواده‌ها با رعایت فاصله اجتماعی قصه می‌خوانده است.

امسال به خاطر شیوع کرونا، تعداد کمی در این گردهمایی حضور داشتند و تمام آن‌ها از ماسک استفاده کردند و همین طور فاصله اجتماعی نیز رعایت شد. بنا بر قانون بهداشت در ایالت کلمبیا در زمان ملاقات‌های عمومی شخص سخنگو در زمان صحبت برای شنوندگان و حضار می‌تواند با رعایت فاصله دو متری بدون ماسک صحبت کند. در این گردهمایی از سوی مردم و همچنین بانوی اول کاخ سفید، تمام پروتکل‌های مربوط به کرونا رعایت شده است.

ملانیا در بیمارستان ملی کودکان در حال قصه خوانی برای حضار

در این بیانیه آمده است که خانم ملانیا دو برابر فاصله اجتماعی (۴ متر) که در پروتکل‌های بهداشتی آمده را رعایت نموده و به خاطر رعایت این پروتکل‌ها این برنامه برای ۳۲۵ نفر بیماران بستری در اتاق‌های بیمارستان از طریق تلویزیون به نمایش درآمده است.

ملانیا ترامپ بدون ماسک در بیمارستان کودکان

این گردهمایی امسال به علت شروع کرونا بازبینی و تصمیم گرفته شد که تنها دو کودک از بیماران در میان حضار باشند و تمام کارکنان از ماسک و شیلد استفاده نمایند و مابقی بیماران کارکنان برنامه را به صورت زنده و بیرون از سالن اجرای همایش ببینند.

این بیانیه بعد از انتقاد‌های فراوان از ملانیا به خاطر عدم استفاده وی از ماسک درمان زمان سخنرانی در بیمارستان صادر شد.

در سه سال گذشته، خانم ترامپ هر سال در این گردهمایی حضور یافته و برای کودکان قصه خوانده است. او امسال کتاب Oliver the ornament را که در مورد تزیینات کریسمس است برای آن‌ها خواند.

رئیس جمهور و همسرش هر دو به خاطر عدم رعایت پوشش ماسک در طول دوران کرونا مورد انتقاد قرار گرفته اند. این همه گیری در امریکا ۳۰۰ هزار کشته داشته و ۱۶ میلیون تن را مبتلا نموده است.

گفتنی است، رئیس جمهور و همسرش ملانیا و پسرشان بارون نیز به این بیماری مبتلا شدند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید