سلاخی 9 دختر و پسر جوان توسط قاتل توئیتر + جزئیات+عکس

0

مرد ژاپنی با شناسایی افرادی که تمایل به‌ خودکشی داشتند در شبکه اجتماعی  توییتر  ، آنها را به خانه‌اش می‌کشاند و با ادعای اینکه قصد دارد به همراه آنها خودکشی کند، طعمه‌هایش را سلاخی می‌کرد. او که به قتل 9دختر و پسر جوان با این شگرد اعتراف کرده در دادگاه ژاپن به اعدام محکوم شد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

این مرد 30ساله که تاکاهیرو شیرایشی نام دارد علاوه بر  قتل  یک مرد و 8دختر، همچنین متهم به تجاوز به دختران بود که به نوشته رسانه‌ها، برخی از آنها زیر سن قانونی بودند. قاتل توییتر سال2017 زمانی دستگیر شد که برادر یکی از قربانیانش، زمانی که در جست‌وجوی خواهر گمشده‌اش بود به سرنخ‌هایی از رابطه او و مردی به نام تاکاهیرو دست یافت.

مرد جوان زمانی که توییتر خواهرش را بررسی می‌کرد متوجه پیام‌های زیادی شد که بین او و تاکاهیرو رد و بدل شده بود و شک نداشت که این مرد از سرنوشت خواهرش خبر دارد.

به همین دلیل ماجرا را به پلیس اطلاع داد و همراه تیمی از مأموران راهی خانه این مرد شد. مأموران پلیس وقتی وارد خانه مرد جنایتکار شدند، در بازرسی داخل فریزر با قطعاتی از اجساد انسان روبه‌رو شدند که او پس‌از بسته‌بندی آنها را در فریزر جاسازی کرده بود. با کشف این اجساد، تاکاهیرو دستگیر شد و در ادامه تیم‌های جست‌‌وجو راهی آپارتمان این مرد شدند و در بررسی آنجا، قطعات 9 جسد  را که در یخچال، جعبه‌ابزار و حتی کانال کولر جاسازی شده بودند کشف کردند.

با دستگیری مرد جنایتکار، درحالی‌که رسانه‌ها به او لقب « قاتل توییتر » داده بودند، بازجویی از وی آغاز شد و او اعتراف کرد که تمامی قربانیانش را در شبکه‌های اجتماعی شناسایی کرده است. او توضیح داد که همه این افراد، کسانی بودند که تمایل به‌خودکشی داشتند و در شبکه‌های اجتماعی درباره راه‌های خودکشی حرف می‌زدند. برای همین آنها را فریب داده و با این ادعا که وی نیز قصد خودکشی دارد و می‌توانند با هم خودکشی کنند، این افراد را به آپارتمانش دعوت می‌کرده است. اما پس از آن به زور به دختران تجاوز و سپس آنها را خفه و اجسادشان را قطعه‌‌قطعه‌ می‌کرده است.

با اعترافات هولناک این مرد، محاکمه او در دادگاه آغاز شد و این در حالی بود که وکلای وی قصد داشتند عنوان کنند که چون قربانیان به مرگ رضایت داشته‌ و می‌خواسته‌اند  خودکشی  کنند، جرمی که تاکاهیرو مرتکب شده است سزاوار حبس است نه اعدام. با این حال متهم در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارات وکلایش را رد کرد و گفت: وقتی می‌خواستم قربانیانم را به قتل برسانم، هیچ‌کدام از آنها رضایت نداشتند. حتی کبودی پشت گردن آنها هم نشان می‌دهد که من به اجبار و به زور به آنها حمله کرده و سپس خفه‌شان کرده‌ام.

با گذشت بیش از 3سال از دستگیری این مرد جنایتکار، دادگاه ناحیه توکیو روز گذشته قاتل توییتر را به اتهام قتل 9نفر به اعدام محکوم کرد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید