در مورد در نبض بیمه شوگر مامی، شوگر ددی و شوگر بیبی بیشتر بخوانید/آشنایی با اصطلاحات شوگر مامی، شوگر ددی و شوگر بیبی !

0

در مورد در نبض بیمه شوگر مامی، شوگر ددی و شوگر بیبی بیشتر بخوانید/آشنایی با اصطلاحات شوگر مامی، شوگر ددی و شوگر بیبی !

آشنایی با اصطلاحات شوگر مامی، شوگر ددی و شوگر بیبی !

  دوشنبه، 21 بهمن 1398  زمان مطالعه 20 دقیقه

آشنایی با اصطلاحات شوگر مامی، شوگر ددی و شوگر بیبی !

شوگر بیبی ها افرادی توانمند، فعال و جاه طلب هستند. آنها علاقه و اشتیاق فوق العاده ای برای رابطه ای دارند که نوید تجربیات جدید و البته زندگی خوب را می دهد. یک شوگر بیبی همچنین از ارزش یافتن یک مربی، معلم، محرم، دوست و معشوقه در وجود شوگر ددی خود قدردانی می کند. 

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز و به نقل از سلام دنیا،اصطلاح شوگر ددی (Sugar Daddy) از کجا آمده است؟ این اصطلاح از دو قسمت تشکیل شده. اولی “شوگر” به معنای قند که به “پول” و “هدیه های گران” اشاره می کند و در قرن 19 میلادی شکل گرفته است. قسمت دوم “ددی”، اصطلاحی محاوره ای است که به فرد سن بالایی با وضعیت مالی خوب گفته می شود. این دو با هم جمع می شوند و “شوگر ددی” را می سازند، این اصطلاح به پیرمردهایی گفته می شود که از طریق ثروت خود به دنبال بدست آوردن شریک جنسی جوان تر هستند. این اصطلاح از اوایل سال 1917 رواج یافته است.

این رابطه بر پایه عشق ساخته نشده است. شوگر ددی لزوماً در بهترین وضعیت خود نیست و زیبایی و جوانی طرف مقابل را در این مبادله بدست می آورد. شوگر بیبی (Sugar Baby)، در قبال بودن با این مرد مسن، هدایا، مسافرت ها، پول و خوب زندگی کردن را بدست می آورند.

فال حافظ آنلاین / روش صحیح گرفتن فال حافظاستخاره آنلاین با قرآن / نحوه صحیح استخاره گرفتن

شوگر مامی، شوگر ددی و شوگر بیبی به چه معنی است؟

وقتی زن مسن برای یک پسر جوانی هزینه می کند و در مقابل آن از او بهره جنسی می برد. شوگر مامی در اصل توسط شرکت جیمز. ا. ولچ در سال 1965، با عنوان نام آب نبات های شوگر ددی و شوگر مامی تولید شده است. این آب نبات ها بسته بندی های قرمز و زرد رنگ داشتند بر خلاف آب نبات های شوگر ددی که بسته بندی های زرد و قرمز داشتند. این آب نبات ها از دهه 1980 به بعد تولیده نشده اند.

شوگر بیبی کیست؟

شوگر بیبی کسی است که به طور کلی توافق می کند تا برای یک هدف خاص مالی، وارد یک رابطه معامله ای شود. آنها جذاب، سکسی هستند و جذابیت جنسی خوبی دارند. اغلب شوگر بیبی به اشتباه تعریف می شود. بسیاری از افراد شوگر بیبی ها را به روسپیان تشبیه می کنند، اما آنها بکسان نیستند. در واقع، آنها بسیار متفاوت هستند. شوگر بیبی شخصی است که در ازای داشتن یک رابطه صمیمی و جنسی با فردی مسن تر، هدایا، پول نقد یا سایر منافع مالی و مادی را دریافت می کند. کسی که بخش مالی و هزینه ها را به عهده دارد معمولاً ثروتمندتر و پیرتر است. در کل شوگر ددی خیلی شایع تر از شوگر مامی است.

این عمل گاهی اوقات “شوگرینگ” نام دارد. این پدیده در سال 2015 به عنوان یک روند رو به رشد توصیف شده است. بیشترین تعداد شوگر بیبی ها در ایالات متحده و پس از آن کانادا، انگلستان، استرالیا و کلمبیا وجود دارد. در آمریکا، دانشجویان می توانند از طریق سرویس های آنلاین، شوگر ددی یا شوگر مامی پیدا کنند.

در سال 2015، سایت SeekingArrangement ادعا کرد که 1.4 میلیون دانشجو عضو آن هستند که 42% ثبت نام کنندگان را تشکیل می دادند. تقریباً یک میلیون از این موارد در ایالات متحده وجود دارد. بر اساس وب سایت SeekingArrangement در سال 2015، 36% از هدایای دریافت شده توسط زنانی که شوگر بیبی بودند، صرف پرداخت شهریه می شد، در حالیکه 23% نیز برای اجاره بها صرف می شد. بقیه آن نیز برای کتاب، حمل و نقل، لباس و موارد دیگر هزینه شده است. شوگر دیتینگ هم در بین دانشجویان در محدوده سنی بالاتر رایج است.

سایت های آنلاینی در این کشورها وجود دراد که برای معرفی افراد به هم استفاده می شود. عضویت در این سایت ها در سال 2016 برای شوگر ددی ها 70 دلار هزینه دارد، اما برای شوگر بیبی ها هزینه ای ندارد. هر چیزی که بعد از قرار اولیه اتفاق می افتد، چه شامل رابطه جنسی یا سایر فعالیت ها باشد با توافق طرفین است.

در 11 آوریل سال 2018 قانونی در آمریکا تصویب شد که موجب بسته شدن بسیاری از سایت های این چنینی شد. از سال 2019 این بحث وجود دارد که آیا این عمل را می توان فحشا محسوب کرد یا نه. از طرفی برخی ادعا دارد که شوگر بیبی، همتای مدرن فاحشه های قرن 17 هستند که مخصوص مشتری های ثروتمند یا طبقات بالای اجتماعی بودند.

تفاوت شوگر بیبی با روسپی در چیست؟

شوگر بیبی ها افرادی توانمند، فعال و جاه طلب هستند. آنها علاقه و اشتیاق فوق العاده ای برای رابطه ای دارند که نوید تجربیات جدید و البته زندگی خوب را می دهد. یک شوگر بیبی همچنین از ارزش یافتن یک مربی، معلم، محرم، دوست و معشوقه در وجود شوگر ددی خود قدردانی می کند. شوگر بیبی به معنی شریک جنسی یا روسپی نیست. غالبا به دلیل مسئله رابطه جنسی و چگونگی پیوند آنها به روابط مالی، اشتباه درک می شوند. روسپی ها بدن خود را برای لذت بردن در ازای دریافت پول ارائه می دهند. همین. تفاوت اصلی این است که رابطه شوگر ددی یک قوانین منظم دارد. دو طرف در مورد آنچه که می توانند و نمی توانند با یکدیگر انجام دهند، با هم توافق می کنند. آنها قوانین شوگر بیبی و قوانین شوگر ددی دارند و رابطه آنها لزوما شامل رابطه جنسی نمی شود. اخیرا یک شوگر بیبی فاش کرد که او هیچ گاه رابطه جنسی با شوگر ددی خود نداشته است.

تشبیه شوگر بیبی به روسپی، بزرگ ترین تصور غلط در مورد آنها است. مردم به شوگر بیبی ها به چشم «روسپی» نگاه می کنند، اما این واقعا صحیح نیست. یک شوگر بیبی می گوید که من هرگز رابطه جنسی با شوگر ددی خود نداشته ام، بیشترین کاری که انجام داده ام این است که او را در آغوش گرفته ام، اما این بیشتر به این علت است که من عادت به بغل کردن دیگران دارم. من همه را دوست دارم. صادقانه بگویم، بیشتر شوگر ددی ها انتظار رابطه جنسی را دارند، اما من سریعا این پیشنهاد را رد می کنم. اگر آنها مخالف باشند، من با آنها قطع رابطه می کنم. من هزاران دلار رد کردم تا هیچ رابطه جنسی نداشته باشم. نکته اصلی این است که آنها باید بتوانند برای شما کار کنند، نه این که شما بتوانید برای آنها کار کنید. شما رئیس هستید.

چگونه می توانم یک شوگر بیبی باشم؟

آیا تعجب می کنید که چگونه می توان یک شوگر بیبی بود؟ اگر این گونه است، من چند نکته برای شما توضیح می دهم که یک شوگر بیبی باشید. برای کسانی که واقعا مشتاق شوگر بیبی شدن هستند و نمی دانند که چگونه این کار را انجام دهند، این بخش بسیار مفید خواهد بود.

در اینجا چند نکته مربوط به شوگر بیبی برای یافتن شوگر ددی های بیشتر ارائه شده است.

آرایش مناسب برای شوگر بیبی

شما بدون آرایش زیبا هستید، اما برای شوگر بیبی ها ضروری است که آرایش کنند. یک متخصص مو و آرایش خاطر نشان کرد، با انجام این کار، شوگر ددی احساس می کند که «نگه داشتن شما بسیار سخت است». با این حال، باید در انجام این کار مراقب باشید؛ زیرا مردان از آرایش بیش از حد می ترسند. آرایش شما باید زیبایی شما را حفظ کند و باعث نشود که شبیه دلقک شوید. بنابراین، از آن به خوبی استفاده کنید.

تمیز و مرتب باشد

برخی از شوگرددی ها هزینه اپارتمان یا اجاره خانه شوگر بیبی های خود را پرداخت می کنند. چه او هزینه خانه شما را پرداخت کند و چه نکند، مواقعی وجود دارد که او به خانه شما مراجعه می کند. هنگامی که او این کار را انجام داد، اطمینان حاصل کنید که خانه شما پذیرا، مرتب و تمیز است. مرد از خانه کثیف متنفر است. در حقیقت طبق گفته یک شوگر بیبی حرفه ای به نام چلسی، یک بار شوگر ددی چلسی به این خاطر او را ترک کرد که به دیدنش آمده بود و او لوازم آرایشش را در سینک انداخته بود.

نیازهای خود را برطرف کنید

شوگر ددی بخشنده است و دوست دارد به شما پول دهد. اگر درخواست پول می کنید، بهتر است مقدار پول مشخص باشد و اینکه پول را صرف چه چیزی می کنید: پول ماشین، قبض تلفن، پرداخت وام دانشجویی، شهریه و …

نوع کسب و کار شوگر ددی شما به خوبی به درخواست ها پاسخ می دهد، به ویژه زمانی که در مورد سرمایه گذاری در مشاغل تجاری شما باشد.

شوگر بیبی باید با اراده و محکم باشد

شغل شوگر بیبی مانند یک کار آزاد است، چندین جریان درآمدی ارائه می دهد. هیچ کدام از شوگرددی های شما، مالک شما نیستند، بنابراین باید زندگی آزادانه خود را داشته باشید. اگر تا به حال با یک شوگر ددی که حس مالکیت بر شما دارد مواجه شده اید، یک موضع قاطع بگیرید. چلسی می گوید: «ببین، اگر نمی خواهی به من کمک بزرگی کنی و اجازه دهی دیگران را ملاقات کنم، پس من دیگر تو را نمی بینم».

این قانون همچنین در مورد نظم و ترتیب شما نیز اعمال می شود. شوگر بیبی بودن یک زندگی تجملاتی برای شما فراهم می کند که شما قادر به فراهم کردن آن نبودید، اما این نباید در تصمیم گیری شما مداخله کند. در بعضی مواقع، شوگر ددی ها و شوگر مامی ها انتظار دارند که با شما صمیمی شوند، اما هیچ ایرادی ندارد اگر شما به «رابطه جنسی» پاسخ منفی دهید.

آداب معاشرت با شوگر ددی متأهل

تعدادی از شوگرددی ها ازدواج کرده هستند. ارتباط با آنها در واقع به معنی یک موقفیت بزرگ است، زیرا آنها تمایل دارند آزادی بیشتری به شما داده و کمتر به شما وابسته می شوند. علاوه بر این، آنها در مورد اینکه شما چندین شریک زندگی داشته باشید، آرامتر و راحت تر هستند. بنابراین، وقتی شوگر ددی شما ازدواج کرده است، باید از قوانین و مقررات مربوط به آن اطلاع داشته باشید. به آنها پیام نداده و یا زنگ نزنید، زیرا اعضاء خانواده آنها ممکن است اعلان ها را مشاهده کنند. بهترین وسیله ارتباط از طریق ایمیل است. همچنین، در نزدیکی محله آنها قرار ملاقات نگذارید.

آنچه شما می خواهید و نمی خواهید

شوگر ددی ها این را می دانند که شما نیازهایی دارید و قسمتی از قرار شما این است که او بخشی از آنها را تامین کند. بنابراین، در مورد آنچه شما از او می خواهید و اینکه محدودیت های شما چیست، صادق باشید. طبق گفته مدیرعامل براندون وید، می توانید خواسته های خود را بیان کنید یا هیچ معمایی برای او باقی نگذارید. در مورد مردان، راه دسترسی به پول آنها از طریق قلبشان است. او توصیه می کند که شما برای ماه اول به رابطه جنسی «نه» بگویید. طبق گزارش ها، این استراتژی برای گروه شوگرددی های نوع A موفق امیز بوده است.

ارتباط با سایر شوگرددی ها

بهترین راه برای بودن در دنیای شوگر ددی ها، قرار گذاشتن با سایر شوگر ددی ها است. یک جامعه بزرگ از شوگر بیبی ها در رسانه اجتماعی «Tumblr» وجود دارد، از این نرم افزار استفاده کنید تا با سایر شوگر بیبی ها دوست شوید.

شغل شوگر بیبی

گذشته از اینکه خود را برای شوگر ددی تان زیبا و جذاب می کنید، باید نقش خود را بازی کنید. بله، برای حضور داشتن و زمان صرف کردن خود پول دریافت می کنید، اما باید دوستانه، سرگرم کننده و مهمان نواز باشید. در اینحا برخی از کارهایی که شوگر بیبی ها باید انجام دهند، ذکر شده است:

به عنوان یک شوگر بیبی حرفه ای، چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

یک شوگر بیبی خوب، یک شنونده خوب است

شوگر ددی ها دوست دارند در مورد خودشان، موفقیت ها و ماجراهای خود صبحت کنند. بنابراین، هر وقت که او صحبت می کند، مشتاق باشید. از کسل نشان دادن خود اجتناب کنید. علاوه بر این، آنها گاهی اوقات فقط به دنبال کسی هستند که با او صحبت کنند یا کسی که به مشکلاتشان گوش دهد. تعدادی از آنها بیش از حد مشغول کار خود هستند یا وقت خود را صرف کسب و کارشان کرده اند. برخی دیگر دچار مشکلات خانوادگی هستند و می خواهند با شخص جدیدی صحبت کنند. فقط گوش دهید، نیازی نیست تا به او مشاوره دهید، مگر اینکه خودشان این درخواست را کنند. اما البته، با او صحبت کنید. کاری نکنید که احساس کند تنها است. اکثر مردانی که به این کار روی می آورند، تنها هستند. برخی از آنها طلاق گرفته اند، در حالی که برخی دیگر بیش از حد خجالتی هستند تا یک رابطه را حفظ کنند.

خوشحالی کردن هنگام گرفتن هدیه از شوگر ددی یا شوگر مامی

هر بار که یک هدیه دریافت می کنید، یا یک قرار ملاقات عاشقانه می گذارید و یا به آنچه او می گوید، گوش می دهید، همیشه مشتاقانه رفتار کنید. با ایجاد احساس اینکه کسی را دارد که با او صحبت کند، بار ناراحتی او را کم کنید. شوگر ددی ها دلایل مختلفی برای انتخاب بودن با یک شوگر بیبی دارند، اما شوگر بیبی ها همیشه تلاش می کنند تا او احساس بهتری پیدا کند، زیرا به طور کلی شوگر بیبی ها انسان های اجتماعی هستند.

گذاشتن قرار ملاقات عاشقانه با شوگر ددی یا شوگر مامی

شوگر ددی یا شوگر مامی ممکن است شما را به یک شام عاشقانه دعوت کند، یا شما را در یک رویداد عاشقانه همراهی کند. احتمال بالایی وجود دارد که با او در ملاء عام دیده شوید. اگر شما با دیده شدن همراه با شوگر ددی خود در شهرتان راحت نیستید یا نگران هستید که یکی از اعضاء خانواده، اقوام یا دوستان شما را ببیند، شما این انتخاب را دارید که تنها برای شوگر ددی در یک استان یا کشور دیگر کار کنید. اگر شوگر ددی ها یا شوگر مامی ها واقعا دوست داشته باشند که با شما باشند، منابعی در اختیار دارند که برای شما پرواز و محل اقامت رزرو کنند.

در بعضی مواقع آنها فقط می خواهند که کسی در سفر و خانه با آنها باشد. اگر شما شوگر ددی دارید که در استان دیگری زندگی می کند، او ممکن است درخواست کند که با هواپیما به استان او بروید. این فرصتی برای شما است که بتوانید مکان های جدید را ببینید و زندگی ای را تجربه کنید که رویای آن را داشتید، اما قادر به تامین مخارج آن نیستید، تمام مخارج شما از جمله هزینه اقامت شما پرداخت خواهد شد.

رفیق سفر شوگر ددی یا شوگر مامی باشید

برای خانم هایی که عاشق سفر هستند، پیدا کردن شوگر ددی که هزینه مسافرت های شما را تامین کند یک وسیله ممکن برای تحقق تعطیلات رویایی شما است. تعدادی از شوگر ددی ها بازرگان هستند و آنها اغلب به مسافرت می روند. در اکثر موارد، آنها شوگر بیبی شان را همراه با خود می برند و در طول سفر به تفریح بیشتری می پردازند.

شریک تخت خواب شدن (شریک جنسی شوگر ددی یل شوگر مامی شدن)

رابطه جنسی همیشه بخشی از رابطه با شوگرددی ها نیست، اما اکثر آنها انتظار دارند که به نوعی با شوگر بیبی خود صمیمی شوند. این کار می تواند محدوده ای از لمس کردن، دست گرفتن، بغل کردن، بوسیدن و موارد بیشتر داشته باشد. ممکن است در اولین ملاقات، شوگر ددی همیچین مواردی را درخواست نکند، اما اگر همچنان به ملاقات با او ادامه دهید، او در نهایت این درخواست را می کند. پس، اگر شوگر ددی شما این درخواست را کرد، نباید تعجب کنید.

همیشه به خاطر داشته باشید که رابطه جنسی لزوما بخشی از این توافق نیست. اگر شما آن را قبول کنید یا نکنید، این کار به شما بستگی دارد. من تعدادی از شوگر بیبی ها را می شناسم که هیچ رابطه جنسی با شوگر ددی خود ندارند. برخی دیگر رابطه دارند و پول بیشتری دریافت می کنند. در نهایت، هنوز هم انتخاب شما است که این کار را انجام دهید یا خیر.

توصیه می شود که به عنوان یک شوگر بیبی، در اولین قرار ملاقات خود رابطه جنسی نداشته باشید. داستان هایی در مورد شوگر بیبی هایی وجود دارد که این کار را انجام می دهند با این امید که بعد از اولین ملاقات با شوگر ددی خود او را امتحان کنند.

پذیرای تمایلات جنسی خاص شوگر ددی خود باشید

تمایلات جنسی خاص، بخشی از شوگر بیبی بودن است. شوگر ددی هایی وجود دارند که قادر به برطرف کردن آن تمایلات با همسر یا دوست دخترشان نیستند و می خواهند این کار را با شوگر بیبی خود انجام دهند. در حقیقت، بنابر گفته ها شوگر ددی هایی وجود داشتند که می خواهند شوگر بیبی آنها مانند یک دختر مدرسه ای لباس بپوشد و آنها را ددی صدا کند. در عین حال، برخی دیگر می خواهند تا تنها شوگر بیبی خود را برهنه در استخر ببینند و لزوما رابطه جنسی نداشته باشند.

همچنین، او ممکن است از شما درخواست عکس سکسی کند. در عین حال، برخی می خواهند با شما مکالمات جنسی داشته باشند. همه اینها به شما دو نفر بستگی دارد. این توافقی بین شما و شوگر ددی شما خواهد بود.

نمونه هایی از توافق های شوگر بیبی ها

شوگر بیبی ها و شوگر ددی ها همیشه توافق می کنند. در همه موارد، این شامل تمایل شوگر بیبی برای دریافت پول یا کمک هزینه پرداخت شهریه، اجاره بها، قبض تلفن و سایر موارد ضروری است. برای توافق، شما نباید آن را بی اهمیت در نظر بگیرید. توصیه می شود تا تمایلات خود را برای ملاقات با شوگر ددی ها بر روی پروفایل خود بنویسید تا آن را ببینند.

بنابراین، در پروفایل خود «همه چیز مجاز است» را ننویسید و یا حتی اینکه «قابل مذاکرده است» را ننویسید. همچنین فهرستی از چیزهایی که از او می خواهید را بنویسید، که می تواند شامل موارد زیر باشد:

سفرهای خارج از کشور

کیف و کفش های گران قیمت

مستمری ماهانه

شام در هتل پنج ستاره

مشاوره

ارتباط

اگر درخواست پول ماهیانه می کنید، اینکه به جزئیاتی مانند قبض تلفن همراه، اجاره بها یا شهریه اشاره کنید، می تواند کمک کننده باشد. همچنین اگر می خواهید شوگر ددی تان، مشاور شما باشد، از قبل به او اطلاع دهید. گذشته از این، شما می توانید از مزایای ارتباط با شوگر ددی خود بهره ببرید. به عنوان مثال، یک شوگر بیبی از دانشگاه حقوق فارق التحصیل می شود و شوگر ددی به او کمک می کند تا در یک شرکت کار پیدا کند.

قوانین و نکات ایمنی شوگر بیبی ها

برای شوگر بیبی بودن ایمن و موفق، در اینجا چندین نکته بیان شده است. اینها نکات کلی برای شوگر بیبی بودن است که باید در ابتدا یاد بگیرید. بنابراین، مطمئن شوید که همه آنها را می خوانید. از نام جعلی استفاده کنید. بهتر است که از نام قابل باوری استفاده کنید، که معمول و نزدیک به نام اصلی شما باشد. می توانید از نام میانی خود استفاده کنید. اگر می توانید واقعا ناشناس باشید، این کار را هم انجام دهید. ما این کار را توصیه می کنیم، بنابراین غیر ممکن است که شوگر ددی ها در حریم خصوصی زندگی شما وارد شده مانند اینکه صفحه فیسبوک شما را پیدا کنند.

هنگام دادن شماره تلفن خود مراقب باشید. از شما انتظار می رود که شماره تلفن خود را به شوگر ددی احتمالی خود بدهید. با این وجود، مطمئن شوید که شماره تماس شما به پیامک متصل نیست، که می تواند به طور بالقوه ایمیل شما که به اطلاعات شخصی شما از جمله نام شما مرتبط است را نشان دهد.

هنگام استفاده از Uber عاقلانه عمل کنید. Uber یک روش ارتباط سریع و آسان است. هنگامی که شوگر ددی، در بین انتخاب های برتر از Uber به شما پیشنهاد می دهد، شما نباید آدرس خود را به او بدهید. به جای آن، بخواهید که Uber شما را در یک مکان عمومی پیشنهاد دهد. با این حال، مطمئن باشید که برای این انتخاب آماده هستید تا راننده تماس نگیرد و بگوید که شوگر ددی در پارک یا یک ستوران فست فود زنجیره ای منتظر شما است.

از میزبانی در قرار ملاقات ها اجتناب کنید. برخی از شوگر بیبی ها پذیرایی از شوگر ددی خود را در خانه زحمت نمی دانند. با این وجود، شما با این کار به آنها دسترسی راحتی به حریم خصوصی خود می دهید. اگر رابطه خود را با آنها تمام کنید، آنها می دانند که کجا می توانند شما را پیدا کنند.

همیشه هنگام بیرون آمدن به کسی اطلاع بدهید. این قابل درک است که بیشتر افراد می خواهند شوگر ددی خود را از اعضاء خانواده و دوستان صمیمی خود دور نگه دارند. با این وجود، بهتر است که شخصی از سبک زندگی شوگر بیبی بودن شما اطلاع داشته باشد. به او بگویید که چه هنگام بیرون می روید و چه زمانی به خانه باز خواهید گشت.

هیچ گاه هزینه چیزی را تقبل نکنید. اگر شوگر ددی احتمالی از شما بخواهد که برای چیزی مانند اتاق هتل، حمل و نقل یا بلیط هواپیما پول پرداخت کنید و قول می دهد که بعدا آن را بازپرداخت نماید، این درخواست را رد کنید. از این طریق از شوگر بیبی ها کلاه برداری می شود. بنابراین، هرگز پول چیزی را پرداخت نکنید، زیرا این وظیفه شوگر ددی است که تمام هزینه ها را پرداخت کند. از قرار گذاشتن در یک مکان مکرر اجتناب کنید. برای رفاه شخصی خود، از قرار گذاشتن مکرر در یک مکان اجتناب کنید. البته، شما نمی خواهید که افرادی از مدرسه یا محل کار، شما را بشناسند و از شما بپرسند مردی که با شما است، چه کسی است.

از کاندوم استفاده کنید. شوگر بیبی بودن در بیشتر موارد بدون رابطه جنسی نیست. شوگر ددی همیشه انتظار صمیمی بودن با شما را دارد و سرانجام ممکن است بخواهد با شما رابطه جنسی داشته باشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، حتما از کاندوم استفاده کنید و برای اطمینان از ایمنی و سلامتی خود اغلب آزمایش دهید. همچنین، هنگامی که به بیماری های منتلقه از طریق رابطه جنسی مبتلا شدید، روزهای شوگر بیبی بودن شما تمام می شود.

هیچ وقت قبول نکنید که چیزی را به رایگان انجام دهید. قبول نکنید که عکس های صمیمی و برهنه خود را بدون دریافت پول بفرستید. همچنین اگر مزدی دریافت نکرده اید، با رابطه جنسی موافقت نکنید. تعدادی از شوگر بیبی ها که در اولین قرار ملاقات خود رابطه جنسی داشته اند و در قبال آن هیچ پولی دریافت نکرده اند، تصور می کنند که انجام این کار مانند آزمایش بالقوه شوگر ددی بوده است، اما دیگر خبری از آنها دریافت نکرده اند.

برای امتیاز گرفتن در قرار ملاقات های عاشقانه خود تهاجمی عمل کنید. بر خلاف وبسایت های قرار ملاقات عاشقانه معمولی، هنگامی که به وبسایت شوگر بیبی مراجعه می کنید، مردها افرادی هستند که صدها پیغام دریافت می کنند. بنابراین، اگر واقعا به پول احتیاج دارید و می خواهید یک شوگر ددی پیدا کنید، برای فرستادن پیام وقت صرف کنید تا اینکه یک یا چند نفر را پیدا کنید که بتواند شیوه زندگی مورد نظر شما را تأمین کنند.

نتیجه گیری

شوگر بیبی ها هنگام پیوستن به دنیای شوگرها، نقش ها و رفتارهای هیجان انگیز را دوست دارند. این ممکن است برای همه درست نباشد، اما بسیاری از آنها رابطه با شوگر ددی دارند که برای آنها سودمند است و برای انجام دادن این کار خوشحال هستند.

ممکن است برای موفقیت در این کار به سال ها تجربه نیاز باشد، زیرا شوگر ددی ها ممکن است تلخ باشند (بخشنده نباشند). اگر واقعاً به پول احتیاج دارید و جاه طلب هستید و ظاهر زیبایی دارید، می توانید از انها استفاده کنید تا زندگی رویایی خود را داشته باشید. تعداد زیادی از شوگرددی های بخشنده وجود دارند که مایل به تامین هزینه های سفر رویایی شما هستند، به شما کمک کنند تا به شغل رویایی خود برسید، به شما هدایای گران قیمت بسیاری بدهند و خدمات بیشتری ارائه کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید