تقدیر از پژوهشگران برتر بیمه کوثر

0

مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر بیمه کوثر به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر، رضا ایوبی، مدیر وصول مطالبات و تطبیق حساب‌ها، محمدسجاد میرزاخانی، رییس اداره نظارت ریسک بیمه‌گری و سیدعباس میرفخرایی مسئول فروش و امور نمایندگان سرپرستی استان سمنان بیمه کوثر به ترتیب رتبه اول تا سوم پژوهشگر برتر را به دست آوردند.
زینب حمیدی‌فر تاکید کرد: شناسايي و طرح دشواری‌های پيش روي صنعت بیمه و ارتقای سطح پژوهش و فن‌اوري در این عرصه از جمله اهداف پژوهش‌های بیمه‌ای است.
وی درباره شاخص‌های ارزیابی انتخاب پژوهشگر برتر در دو بخش آموزش و پژوهش گفت: ارایه مقاله علمی مرتبط و چاپ در نشریات معتبر علمی کشور که دارای رتبه علمی هستند، ارایه مقاله علمی مرتبط و چاپ در نشریات معتبر علمی خارج کشور، تالیف و ترجمه کتاب با موضوع بیمه، ارایه گزارش‌های چاپ شده علمی با موضوع بیمه، ارایه ایده‌های جدید و ابتکار و خلاقیت، شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی مدون داخلی و خارجی، تدریس در دوره‌های آموزشی در داخل و خارج شرکت، شرکت در سمینارها و همایش‌های بیمه و مرتبط و نیز ارایه سخنرانی علمی در شرکت که در راهبرد شرکت موثر بوده است از جمله شاخص‌های ارزیابی بود.
مدیر آموزش و پژوهش بیمه کوثر یاداورشد: همه ساله از پژوهشگران برتر بیمه کوثر با اهدای جوایز نقدی، لوح تقدیر و هدایای نفیس تقدیر می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید