هلدینگ های بزرگ کشور زیر چتر حمایتی بیمه ایران قرار میگیرند

0

در پی نهادینه سازی و تداوم رویکرد حمایتی بیمه ایران از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در سال جهش تولید، مجموعه ها و گروه های تولیدی بزرگ کشور تحت پوشش شرکت سهامی بیمه ایران قرار میگیرند.

به گزارش نبض بیمه :

مدیرعامل بیمه ایران در نشست توسعه همکاری با آقای مهندس افراشته پور مدیرعامل هلدینگ افرا، از تداوم سیاست حمایت از جهش تولید و حمایت حداکثری بیمه ایران از هلدینگ های معظم کشور‌خبر داد. دکتر رضایی اصل وفای به عهد را از مهم ترین اصول و باور اعتقادی مدیران و کارکنان بیمه ایران دانست و رسالت و وظیفه بیمه ایران را در مقطع کنونی اقتصاد کشور پراهمیت تر و مضاعف دانست.

آقای افراشته پور نیز ضمن تشکر از سبقه همکاریهای مشترک و عملکرد متمایز بیمه ایران در ارایه خدمات کیفی و با توجه به ظرفیت ریسک پذیری و توانمندیهای فنی و مالی بیمه ایران،اطمینان خاطر تولیدکنندگان را از ناحیه تامین ریسک ها و ایفای بموقع تعهدات ضروری دانست و خاطرنشان کرد که با توسعه و تعمیق همکاری با بیمه ایران، فعالان اقتصادی، دغدغه و نگرانی از ناحیه خطرات، فعالیت ها و مسئولیت ها نداشته باشند.

در خاتمه این نشست که معاون فنی و مدیرکل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل بیمه ایران نیز حضور داشتند طرفین نسبت به امضا و مبادله تفاهم نامه همکاری اقدام نمودند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید