اعتراض بازنشستگان سال ۹۹ به نحوه اجرای متناسب‌سازی به مدیرعامل تامین اجتماعی

0
https://nabzebimeh.ir/wp-content/uploads/1399072914291023921474434.jpg

در نامه‌ای به مدیرعامل تامین اجتماعی مطرح شد؛

اعتراض بازنشستگان سال ۹۹ به نحوه اجرای متناسب‌سازی

 

بازنشستگان سال ۹۹ تامین اجتماعی که مشمول اجرای متناسب‌سازی نشده‌اند، با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خواستار اجرای قانون از ابتدای سال شدند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

متن نامه بازنشستگان سال ۹۹ تامین اجتماعی که به وزیر رفاه و رئیس مجلس رونوشت شده، به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سالاری

مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی

با سلام؛

احتراما به استحضار می‌رساند که در جریان مطالبه دیرین بازنشستگان تامین اجتماعی و همچنین متناسب‌سازی بازنشستگان این سازمان که سرانجام پس از کش و قوس‌های بسیار، در مرداد ماه سال جاری به شیوهای نامعمول اجرا گردید، جایگاهی برای افرادی که از اول فروردین ۹۹ مشمول بازنشستگی گردیده‌اند، در نظر گرفته نشده است.

لذا استدعا داریم به منظور اجرای صحیح و کامل متناسب‌سازی و جلوگیری از تضییع حقوق بازنشستگان سال ۹۹، با عنایت به ماده ۱۲ قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، مصوبه ۱۳۹۵/۱۲/۱۴مجلس شورای اسلامی و لازم الاجرا بودن آن از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۱، این بازنشستگان نیز شامل طرح فوق گردیده و لزوما فرآیند متناسب‌سازی حقوق و مزایا در مورد این افراد نیز انجام پذیرد.

لازم به ذکر است که در طرح همسان‌سازی بازنشستگان لشکری و کشوری در مهر ماه سال جاری، این امر در خصوص بازنشستگان سال ۹۹ آنان نیز محقق گردیده است.

لذا بازنشستگان تامین اجتماعی علی الخصوص بازنشستگان سال ۹۹ این سازمان، مکرر مراتب اعتراض خود را به این قبیل تبعیضات اعلام نموده و خواهان اجرای آن برای بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی نیز می‌باشند.

با احترام- بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی

رونوشت:

۱- جناب آقای دکتر شریعتمداری-وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی

۲- جناب آقای دکتر قالیباف-ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید