سیزدهمین شماره مجله اینشورتک با موضوع «ریسک‌های نوظهور» منتشر شد

0

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

با شیوع ویروس کرونا توجه جامعه جهانی بیش از هر زمان دیگری به انواع ریسک‌های پیش رو جلب شد. کرونا کاری کرد که بزرگان تمامی صنایع دنیا همسو با هم به اهمیت توجه به ریسک‌های احتمالی در آینده که به نام ریسک‌های نوظهور شناخته می‌شوند پی ببرند و به دنبال راهکاری برای غافلگیری‌های بزرگ‌ آینده باشند.

به گزارش روابط عمومی پلنت، بیمه مرکزی ایران نیز عنوان بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه را «ریسک‌های نوظهور در صنعت بیمه، فرصت‌ها و چالش‌ها» انتخاب کرده است که در این راستا مجله اینشورتک، رسانه رسمی شبکه نوآفرینی پلنت، در شماره سیزدهم ویژه روز ملی صنعت بیمه ایران همسو با دغدغه بزرگان اکوسیستم بیمه ایران با عنوان «نوآوری و ریسک‌های نوظهور در صنعت بیمه» به بررسی مهم‌ترین ریسک‌های سال ۲۰۲۰ میلادی و تأثیرات آن‌ها طی دوره‌های زمانی مختلف پرداخته است.

در این شماره انواع ریسک‌های پیش‌روی صنعت بیمه و سایر صنایع مالی در ۷ رویکرد مختلف جدا از هم جا گرفته‌اند، ۷ روند مختلف که طبق نظر کارشناسی متخصصان CRO Forum در همکاری با مرکز پژوهش‌های ریسک‌های نوظهور (ERI) تدوین و بررسی شده‌اند و هر یک با زیرمجموعه‌ای از ریسک‌های ریز و درشت در سال‌های آینده صنعت بیمه را دستخوش تغییرات زیادی خواهند کرد.

در این شماره از مجله اینشورتک می‌خوانیم: «بحران مهارت و نیروی کار باتجربه، ظهور نسل تازه‌ای که هر محصول جدیدی برایش عمر کوتاهی دارد، بلایی که هر روز بشر بر سر محیط زیست خود می‌آورد و از همه مهم‌تر ویروس‌ها و عوامل بیماری‌زایی که همچون ویروس تاجدار نه فقط سلامت و تندرستی بشر را تهدید می‌کنند که تمامی ساختارهای اقتصادی و اجتماعی دنیا را نیز زیر و رو می‌سازند، همگی زمینه و بستر بروز ریسک‌هایی هستند که داشتن آگاهی و آمادگی برای تقابل با آنها می‌تواند بسیار کارساز باشد.»

نسخه مکتوب این مجله در شمارگان محدود چاپ می‌شود و تنها در دسترس مدیران شرکت‌های مختلف فعال در صنعت بیمه قرار می‌گیرد اما نسخه الکترونی آن را به صورت فایل pdf روی وب‌سایت پلنت در دسترس خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود، به صورت رایگان مجله را دریافت کنند.

هر نسخه از گزارش‌های ماهانه پلنت حامیان مختلفی دارد که در فرآیند انتشار این گزارش‌ها در کنار پلنت بوده‌اند. بیمه دی، بیمه حافظ، بیمه سامان، بیمه زندگی باران، بیمه ملت، ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، هلدینگ سرآمد، پژوهشکده بیمه، فینووا، پادیوم، بیمه رازی و بیمه تجارت نو حامیان نسخه سیزدهمین مجله پلنت بوده‌اند. در همین راستا پلنت در راستای هدف شبکه سازی بر پایه نوآوری از تمام بازیگران کلیدی صنعت بیمه دعوت می‌کند تا برای حمایت از انتشار این گزارش‌ها با آنها همکاری کنند. علاقه‌مندان می‌تواند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۱۱۶۰۵۲ تماس بگیرند یا به نشانی hi@plannet.ir ایمیل ارسال کنند.

شبکه نوآفرینی پلنت یک زیرساخت منعطف و مجهز برای بازیگران صنعت بیمه است و تلاش می‌کند که راهکارهای نوآورانه‌ای به فعالان این صنعت ارائه دهد تا با تقویت صنعت بیمه و کاهش قیمت محصولات بیمه‌ای برای مشتریان، رضایت و آرامش جامعه را افزایش دهد.

هدف پلنت به عنوان اولین مرکز نوآوری در صنعت بیمه، آفرینش ایده‌ها، محصولات و خدماتی است که آینده صنعت ایران را متحول می‌کنند. این گزارش‌های ماهانه به عنوان یکی از ابزارهای آگاهی دهنده پلنت تلاش می‌کند اعضای کلیدی، متخصصان و گروه‌های فناور در صنعت بیمه را در کنار یکدیگر جمع کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید