هیچ عوایدی در صدور بیمه شخص ثالث نداریم!

0
+نبض+بیمه+ایران
+نبض+بیمه+ایران

مدیرکل بیمه ایران در استان کرمان گفت: ۷۸۰۰ میلیارد تومان در پنج سال گذشته بیمه ایران عوارض پرداخت کرده در حالی که در صدور بیمه شخص ثالث هیچ عوایدی نداریم و حق بیمه ای که دریافت میشود به سازمان های دیگر پرداخت می شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

 به نقل از ایسنا،”حسن عمادآبادی” صبح امروز ۱۶ آذرماه در نشست رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران صنعت بیمه استان کرمان اظهار کرد: قانون بیمه مصوب سال ۱۳۱۶ بوده و ۸۳ سال از تصویب این قانون می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۰۰ دفتر نمایندگی فروش بیمه ای در استان کرمان داریم، افزود: بیمه شدگان با گذشت پنج روز از حادثه می توانند مراجعه و خسارت دریافت کنند و  مسئولیت بیمه گر در قانون قبل و بعد از حادثه مشخص شده است.

عمادآبادی با اشاره به بخشی از مشکلات صنعت بیمه تصریح کرد: متاسفانه کارشناسان ارزیاب بیمه و دادگستری از ماده قانونی ۱۹ بیمه استفاده نمی کنند.

مدیرکل بیمه ایران در استان کرمان با بیان اینکه بر اساس قانون، بیمه ایران مکلف شده بیمه شخص ثالث را صادر کند و سهم بیمه ایران در صدور بیمه شخص ثالث خیلی زیاد است اظهار کرد:۷۸۰۰  میلیارد تومان در پنج سال گذشته بیمه ایران عوارض پرداخت کرده در حالی که در صدور بیمه شخص ثالث هیچ عوایدی نداریم و حق بیمه ای که دریافت میشود به سازمان های دیگر پرداخت می شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید