ضدعفونی مناطق تخلیه شده اهواز از آبگرفتگی اهواز ادامه دارد

0

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: چهارمین روز عملیات شست وشو و ضدعفونی مناطق تخلیه شده از آبگرفتگی در اهواز توسط نیروهای آتش‌نشانی در حال انجام است.

ابراهیم قنبری بیان کرد: دریک هفته اخیر امدادگران آتش نشانی برای خدمات رسانی به افراد گرفتار در آبگرفتگی اهواز در صحنه حضور دارند که بعد از تخلیه آب از این مناطق کار ضدعفونی و شستشوی معابر و خانه‌های درگیر در آبگرفتگی را انجام می‌دهند.

وی گفت: در مدتی که اغلب مناطق اهواز درگیر آبگرفتگی بود و نیروهای آتش‌نشان در حال امدادرسانی بودند همزمان ۳۴۷ مورد عملیات اطفای حریق، ۹۷ مورد اطفای حریق کنتور برق، ۸۱ مورد نجات از آسانسور، ۱۱۶ مورد رهاسازی خودرو در مناطق آبگرفته و ۵۳ عملیات امداد و نجات را انجام دادند.

قنبری ادامه داد: حمایت از سازمان آتش نشانی برای به روز رسانی امکانات و تجهزات کمک شایانی به امدادگران این سازمان در سرعت بخشیدن به انجام عملیات های امداد و نجات خواهد داشت.

با فعالیت پنج روزه یک سامانه بارشی در اهواز اغلب مناطق اهواز دچار آبگرفتگی شد که باعث تعطیل شدن ۲ روزه ادارات و بانک های این شهرستان شد.

پارسال نیز بر اثر بارش باران اغلب مناطق اهواز تا ۲ هفته درگیر آبگرفتگی بودند که بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی اهواز امدادرسانی در مناطق آبگرفته بیش از ۱۰ میلیارد ریال به خودروها و تجهیزات این سازمان آسیب وارد کرد.

 

 

منبع: ایرنا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید