سوء‌استفاده جنسی یک جراح از ۳۱۲۲ قربانی+تصاویر مستهجن از قربانی+عکس

0

یک جراح ۷۰ ساله فرانسوی به دلیل سوء‌استفاده جنسی از ۳۱۲۲ قربانی که بیماران خردسال وی بودند، به ۱۵ حبس محکوم شد!

 سوء‌استفاده جنسی یک جراح از ۳۱۲۲ قربانی به گزارش «نبض‌بیمه»؛ به نقل از تسنبم، یک جراح فرانسوی در بزرگترین پرونده سوء‌استفاده جنسی از کودکان در فرانسه، به ۱۵ سال حبس محکوم شد.

پایگاه خبری “دیلی میل” در این‌باره نوشت “جوئل لو اسکوئارنک” ۷۰ ساله در محاکمه‌ای که خانواده چهار قربانی خردسال شاکیان آن بودند، به جرم سوء‌استفاده جنسی مقصر شناخته شد؛ دادستان پرونده در این‌باره گفت شواهدی وجود دارد که وی ۳۱۲۲ قربانی را بین سال‌های ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۴ مورد سوء‌استفاده قرار داده است.

در طول تحقیقات، دادستان پرونده، دفتر خاطرات مربوط به جراح را در خانه او پیدا کرده است که در آن او به شرح جزئیات صحنه‌های جنسی با کودکان پرداخته بود! اگرچه جراح فرانسوی ادعا کرده است که آنها شامل عنصری از خیال بودند.

پلیس همچنین بیش از ۳۰۰۰۰۰ تصویر ناشایست از خردسالان، از جمله تصاویر دو نفر از قربانیان را در دادگاه ارائه کرد.

مقامات می‌گویند که این جراح تحت پوشش اقدامات پزشکی، به محض تنها ماندن با کودکان در اتاق بیمارستان، اعمال ناشایست خود را انجام می‌داده است.

آنها می‌گویند او بیماران را خیلی جوان انتخاب کرده است تا بخاطر نداشته باشند یا نفهمند چه اتفاقی افتاده است! طبق خاطرات او همچنین کودکان بزرگتر را در اتاق عمل، هنگامی که در بیهوشی قرار داشتند، هدف قرار داده است.

بنا بر تصمیم قاضی، این جراح ۷۰ ساله باید پس از سپری کردن دوران محکومیتش برای مدت ۳ سال نیز تحت‌نظر باشد؛ با این وجود مدافعان حقوق کودکان در فرانسه به این حکم دادگاه اعتراض دارند و مجازات تعیین شده را بسیار کم می‌دانند.

اسکوئارنک پیشتر نیز در سال ۲۰۰۵ به جرم پورنوگرافی کودکان از سوی دادگاه به چهار ماه حبس تعلیقی محکوم شده بود اما به گفته قاضی، با وجود آن محکومیت، همچنان به ارتکاب این دست جرایم ادامه داده بود.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، او سوء‌استفاده‌های جنسی را از سال ۱۹۸۶ میلادی آغاز کرده یعنی از زمانی که در بیمارستانی در غرب فرانسه مشغول به کار بوده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید