تامین اعتبار استخدام ۳۰ هزار نیرو در وزارت بهداشت/ برگزاری آزمون جذب ۷ هزار نفر در بهمن ماه

0

تامین اعتبار استخدام ۳۰ هزار نیرو در وزارت بهداشت/ برگزاری آزمون جذب  ۷ هزار نفر در بهمن ماه

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با تامین مالی برای جذب و به‌کارگیری ۳۰ هزار نیروی انسانی جدید از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش عمده‌ای از نیازهای حوزه سلامت کشور رفع می‌شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سیدکامل تقوی‌نژاد افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مورد نظر در دو سال اخیر، رفع کمبودهای موجود و تامین نیروی انسانی فعال بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی راه‌اندازی شده در کشور بوده است.

وی تصریح کرد: با تامین مالی مجوز جذب ۳۰ هزار نیروی انسانی جدید که بخش عمده‌ای از آن‌ها در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌های اورژانس شروع به کار خواهند کرد، می‌توان انتظار داشت که از «بارکاری» بسیار بالای کادر پرتلاش و خستگی‌ناپذیر دانشگاه‌های علوم پزشکی و مدافعان سلامت کشور کاسته شود.

تقوی نژاد تاکید کرد: با بکارگیری این نیروها، تعداد افرادی که در دو سال اخیر جذب وزارت بهداشت می‌شوند به بیش از ۵۰هزار نفر خواهد رسید که انشاءالله شاهد تحول عظیم و تاثیرگذار در حوزه منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت همچنین یادآور شد: دفترچه آزمون برای بکارگیری تعداد ۷هزار نفر از محل مجوزهای قبلی در دی ماه سال جاری منتشر و آزمون استخدامی نیز در هفته آخر بهمن ماه برگزار می‌شود.

دکتر مهدی صادقی سردبیر نبض بیمه
دکتر مهدی صادقی سردبیر نبض بیمه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید