خبر خوش روحانی درباره افزایش حقوق‌ها و امید مردم به آینده

0

روحانی با بیان اینکه اتکای به نفت در بودجه جاری باید به کمترین میزان ممکن و حتی صفر برسد،گفت: در بودجه به اقشاری که در فشار زندگی هستند، کمک می‌کنیم؛ افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در بودجه سال ۱۴۰۰ ، ۲۵ درصد دیده شده است.

 خبر روحانی درباره افزایش حقوق‌ها و امید مردم به آینده به گزارش «نبض‌بیمه»؛ به نقل از ایرنا، حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت ، اظهار کرد: علاوه بر این معافیت‌های مالیاتی را برای حقوق بالا بردیم و از سه میلیون به چهار میلیون رساندیم. حداقل دریافتی کارمندان از ۲.۸ را به ۳.۵ میلیون رساندیم.

وی همچنین از پیش بینی ۱۶ هزار میلیارد تومان برای مبارزه با فقر مطلق خبر داد و گفت: کمک‌های معیشتی به ۸۰ میلیون نفر و یارانه معمولی مانند سابق پرداخت می‌شود.

رییس جمهوری اضافه کرد: بیمه درمان رایگان برای ۳۰ میلیون نفر مدنظر قرار گرفت که در بخش سلامت به دلیل نیازمندی‌ها، کرونا و همچنین مدنظر قرار دادن استخدام ۵۳ هزار نیروی جدید بهداشت و درمان مجموع اعتبارات را به بیش از دو برابر رساندیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: خوشحالیم که شرایط امروز به سمت بهبودی تدریجی حرکت می‌کند و امید مردم برای آینده بیشتر شده و محاسبات مردم این است که جنگ اقتصادی رو به پایان است و محاسبات جهانی این گونه است که فشار حداکثری راه به جای نبرده است. آنها می خواستند ما را فلج کنند و شرایط زندگی را برای ما غیر قابل تحمل کند که در این زمینه ناموفق بودند. البته مردم در این مدت در تمام زمینه ها فشارهای زیادی را تحمل کردند اما دولت و مردم و سایر قوا و نهادها در کنار یکدیگر با جنگ اقتصادی و کرونا هم زمان مقابله کردند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید