بیمه ملت رکورد تولید حق بیمه سال گذشته را در ۸ ماه امسال شکست

0
نبض بیمه-بیمه ملت
نبض بیمه-بیمه ملت

قوانین بیمه کشورقدیمی است/”ملت” رکورد تولید حق بیمه سال گذشته را در ۸ ماه امسال زد

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، دغدغه اصلی خود پس از حضور دراین شرکت را پیگیری مطالبات معوق عنوان کرد و اظهار داشت: حدود ۱۱۰۰میلیار دتومان مطالبات معوق وجود داشت که با تمرکز برروی آنها ،وصول مطالبات به خوبی انجام شد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ “اسماعیل دلفراز”، در نشست خبری آنلاین که به مناسبت 13 آذر، روز صنعت بیمه برگزار شد، پرتفوی تولیدی شرکت بیمه ملت در هشت ماهه نخست سال‌جاری را، 1400 میلیارد تومان عنوان کردو افزود: در هشت ماه امسال معادل پرتفوی تولیدی سال گذشته شرکت محقق شد.

وی،با مناسب خواندن ترکیب پرتفوی این شرکت بیمه ای، گفت: کمتر از 25 درصد پرتفوی این شرکت در رشته بیمه‌ای درمان و کمتر از 15 درصد در رشته شخص ثالث است و این مساله نشان دهنده مدیریت ریسک همزمان با افزایش پرتفوی در این شرکت است.

دلفراز، به مشکلات شرکت بیمه ملت در بخش املاک اشاره کرد و ادامه داد: حدود 4 ملک بیمه ملت درگیر دادگاه بود که این مشکلات حل شد و به‌دنبال آن ارزش افزوده خیلی مناسبی برای این شرکت ایجاد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، به موضوع افزایش سرمایه این شرکت اشاره کرد و افزود: این مساله در مرحله تجدید ارزیابی است و اقدامات نهایی آن درحال انجام است.

دلفراز، کارت اعتباری بیمه ملت را محصول انحصاری این شرکت خواند و گفت که بزودی و در روز صنعت بیمه فروشگاه آنلاین بیمه ملت رونمایی خواهد شد ضمن اینکه 1400 فروشگاه و نزدیک به 148 سازمان با بیمه ملت در این خصوص همکاری دارند.

وی، اظهارامیدواری کرد که با پایش عملکرد ماهانه تمام واحدهای شرکت بیمه ملت و برنامه ریزی‌های انجام شده  بتوان بیمه ملت را  در بین 4 شرکت برتر صنعت بیمه قرارداد.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، سالجاری را سال طلایی بیمه ملت خواند و گفت: این شرکت حدود 400 میلیارد تومان سود از محل سرمایه گذاری در بورس محقق کرد اما با توجه به اینکه پیش بینی می‌شد بورس در نیمه دوم سال مانند نیمه اول نباشد همزمان در چند زمینه دیگر مانند املاک هم سرمایه گذاری کرد.

دلفراز، افزود: پرتفوی شرکت بیمه ملت در در رشته بیمه های انرژی، کشتی و عمر رشد قابل توجهی داشت که از ضریب خسارت خوبی هم برخوردار هستند و در نیمه دوم به کمک بیمه ملت خواهند آمد.

به گفته مدیرعامل شرکت بیمه ملت، صنعت بیمه در کشور جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده و آنچنان که باید از تولید ناخالص ملی سهم چندانی ندارد.

دلفراز با بیان اینکه ” قوانین بیمه کشور تقریبا قدیمی است.”، اظهار کرد: ارتباط درستی بین مردم و صنعت بیمه برقرار نشده چراکه به جز بیمه نامه های اجباری در سایر رشته ها ضریب نفوذ صنعت بیمه پایین است.

دکتر مهدی صادقی سردبیر نبض بیمه
دکتر مهدی صادقی سردبیر نبض بیمه

منبع: چابک آنلاین

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید