معرفی نرم‌افزار جدید صندوق بازنشستگی کشوری

0

معرفی نرم‌افزار جدید صندوق بازنشستگی کشوری

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: نرم افزار صبا (صبااپ) جایگزین نرم‌افزار خاتم شد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، حمیدرضا رضوانی امروز (چهارشنبه ۵ آذر۹۹) اظهار داشت: با هدف دسترسی آسان به خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری، جلوگیری از ترددهای شهری و افزایش رضایتمندی بازنشستگان تحت پوشش، نرم‌افزار صبا یا sabaapp طراحی شده و در دو نسخه «اندروید» و «وب» در اختیار عزیزان علاقه‌مند قرار گرفته است.

رضوانی با بیان اینکه «واژه «صبا» مخفف «صندوق بازنشستگی الکترونیک» است که در زیرساخت جدید سامانه، کاربران بیشتری می‌توانند به صورت همزمان از خدمات نرم افزاری استفاده کنند» گفت: در فاز نخست، بخشی از خدمات موجود در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری (sabasrm. ir) بر روی صبااپ فعال شده و در فاز بعدی تمامی خدمات، قرار خواهند گرفت.

وی افزود: این نرم‌افزار قادر است خدماتی چون دریافت فیش حقوق و حکم بازنشستگی به صورت آنلاین و ذخیره آن در گوشی همراه، ارسال درخواست، انتقاد و پیشنهاد، پیگیری درخواست‌های ارسالی، پیگیری نامه، اخبار صندوق بازنشستگی، مشاهده مراکز استانی صندوق بازنشستگی کشوری، دفاتر پیشخوان، خانه‌های امید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مراکز درمانی تحت پوشش بیمه و یافتن نزدیک‌ترین مراکز درمانی، اطلاع از خدمات ارائه شده در مرکز مورد نظر و همچنین شرکت در نظرسنجی را به کاربران ارائه کند.

رضوانی تصریح کرد: بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری برای دانلود و استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند به سایت‌های sabasrm. ir وcspf. ir مراجعه کنند یا از روی کافه بازار و گوگل پلی استور آن را دریافت کنند.

وی با اشاره به روش استفاده از این نرم‌افزار گفت: پس از نصب و ورود به صفحه نرم افزارصبا، لازم است مانند همه نرم افزارها برای ثبت نام اقدام شود که ثبت مشخصات فردی شامل شماره دفتر کل، کد ملی، شماره حساب، شماره تلفن همراه، و تعیین رمز عبور برای کاربر الزامی است. پس از ثبت نام در محیط نرم افزار، کد تایید به شماره همراه وارد شده جهت تکمیل فرآیند ثبت نام ارسال می‌شود که با ورود این کد، نرم‌افزار قابل استفاده خواهد بود.

رضوانی یادآور شد: سایر کاربران نیز می‌توانند در قالب «مهمان» و با دسترسی محدود از نرم‌افزار صبا استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید