پیگیرد عیسی کلانتری به خاطر توهین به امام

0

عضو هیئت‌رئیسه مجلس: با ابزارهای نظارتی اظهارات اخیر کلانتری را پیگیری می‌کنیم

حسینعلی حاجی‌ دلیگانی گفت: اظهارات اخیر رئیس سازمان محیط زیست درباره امام خمینی(ره) جای تأسف دارد و ما در مجلس از طریق ابزارهای نظارتی این موضوع را مورد رسیدگی قرار می‌دهیم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس: با ابزارهای نظارتی اظهارات اخیر کلانتری را پیگیری می‌کنیم

به گزارش «نبض‌بیمه»؛

حسین‌علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات اخیر رئیس سازمان محیط‌زیست درباره با امام خمینی (ره) گفت: این اظهار نظر عیسی کلانتری درباره امام (ره) جای تأسف دارد و رئیس‌جمهور باید چنین فردی را از ریاست سازمان محیط زیست کنار بگذارد.

وی افزود: این اظهار نظر کلانتری نباید بی‌پاسخ باقی بماند و باید واکنش لازم به این صحبت او نشان داده شود.

عضو هیأت‌رئیسه مجلس اظهار داشت: ما در مجلس به طور جد پیگیر این موضوع هستیم و از طریق ابزارهای نظارتی که در اختیار داریم موضوع را پیگیری می‌کنیم.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: چندی پیش دیدیم که در سازمان محیط زیست به اسم فعالیت در این حوزه از بخش‌های نظامی ما جاسوسی می‌شد و امروز هم شاهد این گونه اظهار نظرهای آقای کلانتری هستیم که این موارد این تصور و تلقی را ایجاد می‌کند که این مسائل گویا با هم مرتبط هستند.

وی افزود: کارکنان سازمان محیط زیست باید از اظهارات رئیس خود در باره امام (ره) اعلام برائت کنند و با این کار، موضع خود را در این باره صراحتا اعلام دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست طی اظهاراتی در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود عنوان کرده است: ‌امام خمینی فرزند ناخلف آمریکا است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید