دفاتر خدمات بیمه‌ای پرداخت خسارات را بدون هرگونه تعلل انجام می‌دهند

0

در جریان اعمال محدودیت‌های مصوب ستاد ملی کرونا و تغییری که در حضور کارکنان در دستگاه‌ها اعمال می شود، دفاتر خدمات بیمه نیز با رعایت این دستور العمل موظف شدند که حضور بیمه نامه و پرداخت خسارات بیمه گذاران و زیان دیدگان را بدون هرگونه تعلل و وقفه انجام دهند.

به گزارش نبض بیمه ،  به نقل از ایسنا، اخیرا ستاد ملی کرونا مصوباتی در رابطه با اعمال محدودیت‌های متناسب با وضعیت و روند کرونا در شهرهای کشور داشت و بعد از آن سازمان اداری و استخدامی با توجه به وضعیت قرمز ، نارنجی و زرد در مناطق مختلف دستور العمل نحوه حضور کارکنان را در دستگاه‌های مختلف مشخص کرد.

اما این که در جریان محدودیت‌های اعمال شده، نحوه خدمات دهی شرکت‌های بیمه چگونه باشد، موضوعی است که بیمه مرکزی دستور العمل آن را به شرکت‌های بیمه اعلام و ابلاغ کرده است.

براین اساس، به شرکت‌های بیمه اعلام شده با توجه به دستور العمل سازمان اداری و استخدامی لازم است مفاد آن با مقتضیات کاری شرکت بیمه و شبکه خدمات بیمه‌ای منطبق شود.

همچنین تاکید شده اعمال محدودیت‌ها باید به گونه‌ای ابشد که صدور بیمه نامه و پرداخت خسارات بیمه گذاران و زیان دیدگان بدون هرگونه تعلل و وقفه انجام شود.

از سوی دیگر بیمه مرکزی به شرکت های بیمه تکلیف کرده که با توجه به ضرورت کاهش مراجعات حضوری لازم است تا حد امکان ارائه خدمات بیمه‌ای به صورت الکترونیکی انجام شده و شرکت‌های بیمه تمام توان فنی و کارشناسی خود را در این زمینه به کار گیرند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید