چند دقيقه با كرونا

0

انجمن مستندسازان سینمای ایران با حمايت شركت خدمات ارتباطی رايتل و با همكاری شبكه نمايش مستند «هاشور» رویدادي در قالب مسابقه «کرونا و من» را با جمع‌آوری فیلم‌های کوتاه مستند، برگزار می‌کند.

به گزارش نبض بیمه ، اين رويداد با هدف گردآوري روايت‌هاي شخصي‌ از روزهاي مواجهه با ويروس كرونا، در ۳ محور اصلی «خانه»، «شهر» و «ارتباط» برگزارخواهد شد. برگزارکنندگان این مسابقه امیدوار هستند که زمینه‌ساز گسترش فضای مستندسازی و پيوند با جامعه شوند.

پیروز کلانتری مستندساز باسابقه و از اعضای انجمن مستندسازان به عنوان دبیر این رویداد انتخاب شده است.

تهيه و ارسال یک ویدئو با حداکثر زمان ۷ دقیقه‌ برگرفته از موضوعات ارائه شده در فراخوان رويداد «كرونا و من» از شرايط شركت در اين مسابقه است. گفتني‌است اين ويدئوها را مي‌توان با روش‌هاي ساده و از طريق تلفن همراه يا دوربين‌هاي معمولي ضبط و آماده كرد.

فیلم‌های منتخب که شرایط اولیه را دارند در کانال‌های ارتباطی اپراتور «رایتل» و دو پایگاه «هاشور» و «انجمن مستندسازان سینمای ایران» به نمایش درخواهند آمد.

ده فیلم برتر منتخب هیات داوران در قالب یک فیلم بلند تنظیم و از طریق پلتفرم‌های آنلاین به نمایش درخواهند آمد.

به سازندگان سه فیلم منتخب هیأت داوران، فیلم منتخب مردمی و فیلم برگزیده‌ اعضای انجمن مستندسازان هریک مبلغ صد میلیون ریال جایزه‌ نقدی، یک عدد سیم‌کارت رایتل و پانصد گیگ اینترنت رایتل اهدا خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید