اعمال محدودیت‌های شدید از روز شنبه در پایتخت کشور

0

عیسی فرهادی با تاکید بر اینکه سلامت مردم، از اولویت نخست به شمار می‌رود، افزود: با توجه به شرایط بحرانی در شهر تهران اعمال محدودیت‌های شدید در پایتخت از روز شنبه اول آذر ماه اجرایی خواهد شد.

به گزارش نبض بیمه ، وی با اشاره به اینکه همه مشاغل بجز مشاغل سطح یک که تامین کننده مایحتاج مردم است، مانند سوپرمارکت‌ها، امداد و نجات و بخش‌های درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی مانند مطب‌ها و .. فعال خواهند بود، ادامه داد: در حوزه اداری هم حداکثر با یک سوم نیرو‌ها کار خود را ادامه می‌دهند و همچنین منع تردد درون شهری نیز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح علاوه بر منع تردد بین شهری است، اعمال می‌شود.

وی افزود: اطلاع رسانی در این راستا باید در یک مسیر واحد هدفمند انجام گیرد و از اظهارنظر‌های متناقض و یا مشکوک و ابهام‌برانگیز که باعث مشوش شدن افکار عمومی می‌شود، پرهیز شود.

وی گفت: ضرورت دارد تا نیروی انتظامی و بسیج با اجرای کامل و بدون استثناء، تصمیمات انضباطی، مقررات فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت شدید بهداشتی را اجرا نموده و با متخلفین که امنیت بهداشتی جامعه را به خطر می‌اندازند، برخورد نمایند و از مردم شریف مکررا تقاضا داریم تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نموده، تعامل و همکاری لازم در خصوص اعمال محدودیت‌ها با عوامل زحمت کش نیروی انتظامی و بسیج را داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید